کد خبر: ۳۴۳۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

کمپین های حمایت از برجام درشبکه های اجتماعی

همزمان با پایان یافتن تحریم ها علیه ایران، کمپین های زیادی در حمایت از لغو تحریم ها و تلاش های دیپلماسی دولت در گروهها و شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
همزمان با پایان زمان تحریم ها علیه ایران، کمپین های متعددی در شبکه های اجتماعی با موضوع خبرهای وین و لحظه های پایانی تحریم ها راه اندازی شده و کاربران در این کمپین ها از لغو تحریم ها و تلاش های دولت حمایت کرده اند.

به گزارش ایرنا، در این کمپین ها، اظهارنظرهای اشخاص مشهور در ارتباط با برجام به صورت گرافیکی، دیده می شود.

بر اساس این گزارش، در این کمپین ها موضوعات خاصی در جهت حمایت از تیم هسته ای و مطالبات مردم از دولت دیده می شود.

این کمپین ها خودجوش بوده و توسط مردم اداره می شود، ضمن اینکه چنین کمپین هایی همزمان در صفحات اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نیز به وجود آمده است.

حمایت های خودجوش از موضوعات مختلف، طی چند ماه های گذشته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه افتاده است؛ این کمپین ها که به نظر می رسد از فضای تلگرام کار خود را آغاز کرده و بازتاب خوبی در کشور داشته در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی نیز بازنشر و گسترش پیدا کرده است؛ بعضی از کاربران نمایه و نام خود را در راستای حمایت از تیم هسته ای ثبت و برخی نیز نام مستعار برگزیده اند.

خلاقیت های جوانان ایرانی در طراحی و نوآوری مطالب مطرح شده جالب و خواندنی است.
کمپین 'حمایت از صلح و آرامش' از جمله این کمپین ها است.

'دیوار تحریم ها سرانجام با اجرایی شدن برجام و تایید آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از سال ها بحران آفرینی های واهی علیه ایران شنبه هفته جاری فرو ریخت و دنیا به اعتراف بسیاری از مقامات ارشد کشورها،به حقوق ملت ایران و دیپلماسی تهران و گروه 1+5 ادای احترام کرد'، در نوشته ها بارها اشاره و مورد تاکید کاربران قرار گرفته است .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین