کد خبر: ۳۴۳۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

هوای کدام شهرها آلوده است؟

مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز سه شنبه اعلام کرد: هوای تهران، کرج، اصفهان و مشهد ناسالم و کلان شهرهای اهواز، تبریز، اراک و شیراز در شرایط سالم قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
براساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده است، به دلیل پوشش ابر در حال عبور در بخش های کوهستانی شمال غربی حاشیه دریای مازندران در ابتدای روز و در بعد از ظهر درمنطقه جنوب غربی و غرب، تحلیل وضعیت گرد و غبار در این مناطق امکان پذیر نبود.

به گزارش آفتاب به نقل از مرکز کنترل و پایش محیط زیست، از ساعت 15 روز گذشته گرد و غبار در ایران با غلظت قابل توجه پدیدار شد به خصوص در مناطق کوهستانی و کوهپایه های آن و تا یمه شب با افزایش بیشتری خود را نشان داد.این پدیده تا صبح امروز با همان غلظت باقی مانده است.

مجید آزادی مدیر گروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جوی به ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 3 متر بر ثانیه ( 11 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 40 درصد است. 

وی اظهار کرد:هوای کنونی تهران ابری با بیشینه دمای 13 و کمینه 4 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است. 

آزادی گفت:هوای تهران برای 24 ساعت اول کمی ابری درپاره ای نقاط غبارآلود در بعدازظهر ابری، 24 ساعت دوم کمی ابری گاهی نیمه ابری و وزش باد و 24 ساعت سوم کمی ابری درپاره ای نقاط غبار محلی پیش بینی شده است، دمای کنونی تهران 12 درجه سانتیگراد و جهت باد جنوبی گزارش شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین