کد خبر: ۳۴۳۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

افزایش «فروش فوری»‌ها در بازار مسکن

آگهی‌های فروش فوری آپارتمان در بازار مسکن افزایش پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و در حالی‌که معمولا متقاضیان مصرفی بازار مسکن به ویژه کسانی که قصد تبدیل به احسن کردن آپارتمان خود تا قبل از سال جدید را دارند، برای انجام معاملات مورد نظر خود مراجعه به بنگاه‌های مسکن را افزایش می‌دهند، هم اکنون حجم قابل توجهی از آگهی‌های فروش آپارتمان به فایل‌های فروش فوری مسکن اختصاص دارد.

فراوانی این دسته از آپارتمان‌ها که با شرایط فروش فوری و قیمت واقعی یا زیر قیمت به بازار فروش عرضه شده‌اند، تقریبا در میان تمام متراژها به خصوص متراژ‌های مصرفی بین 60 تا 100مترمربع مشاهده می‌شود.

اگر چه برخی از این فایل‌ها با قیمت واقعی یا حتی زیر قیمت برای ترغیب و تشویق متقاضیان به خرید آنها به بازار فروش عرضه شده‌اند؛ اما برخی آپارتمان‌هایی که با این مشخصات معرفی شده‌اند در عمل شرایط ویژه‌ای برای خرید ندارند. در بلوار فردوس، آپارتمانی 75 مترمربعی با شرایط 165میلیون تومان پول نقد، 70 میلیون رهن و 70 میلیون وام در فهرست فایل‌های فروش فوری معرفی شده است.

آپارتمان دیگری در خیابان پیروزی - محصل، با مساحت 75مترمربع و قیمت 185 میلیون تومان هم یکی دیگر از فایل‌های فروش فوری مسکن طی روز گذشته است. مالکی در محدوده صادقیه واحد مسکونی 80 مترمربعی خود را برای فروش فوری به قیمت 372 میلیون تومان به بازار مسکن عرضه کرده است. آپارتمان دیگری در گیشا، 360 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان هم که در ردیف فروش فوری‌های بازار مسکن قرار دارد 80 مترمربع مساحت دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در شهرک غرب آپارتمان 74 مترمربعی، دو خوابه، طبقه سوم، با قیمت 550 میلیون تومان در میان فایل‌های فروش فوری آپارتمان به چشم می‌خورد. البته هیچ کدام از این مالکان شرایط دیگری همچون سن بنا و موقعیت دقیق ملک را که جزو مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت محسوب می‌شود در آگهی‌های خود اعلام نکرده‌اند، به همین علت توصیه می‌شود در صورتی که قصد خرید آپارتمان از بازار فروش فوری‌ها یا زیر قیمت‌ها دارید حتما از موقعیت محلی، سن بنا و سنددار بودن یا نبودن آن اطمینان حاصل کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
خدایا.دروغ به این بزرگی خجالت بکش
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین