کد خبر: ۳۴۳۷۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

20 کشته در حمله تروریستی به دانشگاهی در پاکستان/ درگیری ادامه دارد

یک مقام رسمی پاکستان اعلام کرد حمله گروهی از تروریست های مسلح به دانشگاهی در شهر 'چارسده' در شمال غرب این کشور که از صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تاکنون موجب کشته شدن دست کم 20 نفر شده است.
آفتاب‌‌نیوز : 'شوکت یوسف زی' یکی از وزیران دولت ایالت خیبرپختونخوا گفت که تا کنون شصت نفر نیز در حمله تروریستی به دانشگاه 'باچا خان' مجروح شده اند.

گروه تروریستی طالبان مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.
گزارش ها حاکی است صدای تیراندازی همچنان از داخل ساختمان دانشگاه شنیده می شود تا کنون صدای شش انفجار شنیده شده است.
به گفته رئیس دانشگاه باچا خان، این دانشگاه امروز و در زمان وقوع حمله تروریستی، میزبان یک مراسم شعرخوانی ملی با حضور افرادی از دانشگاه های مختلف پاکستان بوده است و حدود سه هزار نفر میهمان این مراسم بوده اند.

نیروهای پلیس، تکاور و ارتش اطراف دانشگاه را محاصر کرده اند و تعدادی نیروی تکاور از طریق بالگرد وارد محوطه دانشگاه شده اند.

نواز شریف نخست وزیر پاکستان باصدور پیامی این اقدام تروریستی را به شدت محکوم کرده و به دستگاه ها ذیربط دستور داده است تمام تروریست های عامل این حمله را قتل عام کنند.
در پاییز سال گذشته، حمله تروریست های طالبان به مدرسه ای در شهر پیشاور در ایالت خیبرپختونخوا، موجب کشته شدن حدود 150 نفر از دانش آموزان و کادر آموزشی این مدرسه شد که در نوع خود، بی سابقه ترین حادثه تروریستی در پاکستان بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین