کد خبر: ۳۴۴۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر

کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» تاکید کرد رسم الخط عنوان فیلم در جهت انتقال مفهوم است و تماشاگر پس از دیدن فیلم به دلایل چنین نامگذاری پی می برد.
آفتاب‌‌نیوز : ابراهیم ابراهیمیان کارگردان سینما که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آااادت نمی کنیم» حضور دارد در توضیح رسم‌الخط نام این فیلم گفت: میثم میرزایی طراح لوگوی فیلم است و زمانی که فیلمنامه را خواند از او خواستم بر اساس محتوای فیلم لوگو را طراحی کند.

هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از گفتگوهای بسیار به این جمع بندی رسیدیم تا از این رسم الخط استفاده کنیم و به هیچ عنوان این قصد را نداشتیم قاعده نوشتاری زبان فارسی را تغییر دهیم. نوع نگارش «آااادت نمی کنیم» یک تکنیک تبلیغاتی برای جذب مخاطب و همچنین انتقال مفهوم بود و تا امروز هر بیننده ای که فیلم را دیده متوجه شده چرا چهار تا الف و یک سرکش برای عنوان فیلم انتخاب کرده ایم.

هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر

کارگردان فیلم «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» درباره داستان تازه ترین فیلم سینمایی‌اش توضیح داد: فیلم «آااادت نمی کنیم» یک درام پیچیده اجتماعی و کاملا رابطه محور است که نگارش این فیلمنامه برای من و همسرم سارا سلطانی تجربه جدیدی بود.

ابراهیمیان متذکر شد: دغدغه ذهنی و اجتماعی من در کارگردانی فیلم «آااادت نمی کنیم» با فیلم قبلی ام متفاوت نیست، اما در انتقال مفهوم و ساختار بسیار متفاوت است و سعی کردم در کارگردانی لکنت زبان نداشته باشم و خوشحالم فیلمم در بخش «سودای سیمرغ» این دوره از جشنواره حضور دارد.

هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر

کارگردان فیلم «آااادت نمی کنیم» تصریح کرد: حضور این فیلم در بخش «سودای سیمرغ» مسئولیت مرا سنگین تر می کند و خوشحالم در میان تنوع آثاری که در جشنواره سی و چهارم وجود دارد این فیلم نیز دیده می شود و امیدوارم داوران محترم عدالت در داوری آثار را مهمترین فاکتور در ارزیابی های خود قرار دهند و نگاه سلیقه ای را در آرای خود دخیل نکنند.

ابراهمیان در ادامه صحبت های خود با اشاره اصلاحیه ای که به فیلم «آااادت نمی کنیم» وارد شده است، گفت: اصلاحيه وارد شده به فيلم جزئى است و لطمه اى به اثر وارد نمی کند. من سعی می کنم بسیار متعهدانه و در چارچوب قواعد فيلم بسازم و به هيچ وجه به موج سوارى اعتقاد ندارم.

هدیه تهرانی در فیلمی با رسم‌الخط عجیب+تصاویر

وی در پایان تاکید کرد: ضمن اینکه اصلاحیه غيرمنطقى از سوى اداره كل نظارت و ارزشیابی مطرح نشده و گمان می كنم اعمال اين گونه اصلاحيه ها جزئى از فيلمسازی است و شامل خيلى از آثار می شود.

ابراهیم ابراهیمیان اولین تجربه کارگردانی خود در عرصه سینمای بلند داستانی را با فیلم «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» کسب کرد و در بخش «نگاه نو» سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در این دوره از جشنواره با فیلم «آااادت نمی کنیم» به بخش «سودای سیمرغ» راه یافته است.

محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ، پانته آ پناهی ها و  هدیه تهرانی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین شیرین یزدان بخش، حدیث میرامینی و رویا حسینی از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند و کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج طراح گریم،علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، امیر نوبخت مدیر صدابرداری، علیرضا علویان‌ طراحی و ترکیب صدا، فتاح ذی نوری عکاس و مهسا همتی مدیر روابط عمومی از عوامل این فیلم سینمایی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین