کد خبر: ۳۴۶۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱

سومین پیروزی پرگل رئال با زیدان با هت تریک رونالدو

رئال مادرید موفق شد با 6 گل برابر اسپانیول به برتری برسد تا فاصله اش را با اتلتیکومادرید در رده دوم به حداقل برساند و سومین برد پر گل زیدان را با رئال تثبیت کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و دوم لالیگا رئال مادرید در خانه در حالی به دیدار اسپانیول رفت که همیشه برابر این تیم سابقه کسب نتایج خوبی را در کارنامه داشت. بازی با درخشش کریم بنزما شروع شد و این مهاجم فرانسوی موفق شد در دقیقه 7 برای تیمش گلزنی کند تا رئال خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه نوبت به کریستیانو رونالدو رسید که از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند. چهار دقیقه بعد نوبت به خامس رودریگس رسید که گل سوم شاگردان زیدان را نیز وارد دروازه اسپانیول کنند تا در همان 16 دقیقه نخست رئال سه بار به گل رسیده باشد.

در حالی که بازی به پایان خود در نیمه نخست نزدیک می شد، کریستیانو رونالدو موفق شد دومین گل خود را نیز به ثمر برساند تا رئال قاطع تر به رختکن برود.

مادریدی ها که خیالشان بابت برد در این دیدار راحت بود در ادامه نیمه دوم با صبر بیشتری شروع به میدان داری کردند و از برتری خود بر حریف استفاده کردند و در دقیقه 82 کریستیانو رونالدو توانست هت تریک خود را تکمیل کند و گل سوم خود را در این دیدار وارد دروازه اسپانیول کند. در اواخر مسابقه اشتباه مدافع اسپانیول بر سنگینی شکست اضافه کرد و این بار یک گل به خودی باعث شد تا حساب کار در پایان با نتیجه 6 بر صفر به سود رئال مادرید به پایان برسد.

همچنین پیش از این دیدار والنسیا که با نویل نتایج ضعیفی کسب کرده است، این بار نیز در خانه برابر خیخون شکست خورد تا شانس والنسیا برای کسب سهمیه لیگ اروپا کمتر از قبل شود. لاس پالماس با نتیجه 2 بر یک سلتاویگو را شکست داد و سویا نیز موفق شد با نتیجه 3 بر یک لوانته را شکست دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین