کد خبر: ۳۴۶۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۰:۱۲

محمود فكري: مي خواهند قهرماني را از ما بگيرند؟

آفتاب‌‌نیوز :  فكري معتقد است كه اگر اشتباهات داوري نبود استقلال هر سه امتياز اين ديدار را به دست مي آورد. هر چند اين تيم دو امتياز را از دست دادولي فكري استقلال را شانس اول قهرماني مي داند. گفتگويي را با كاپيتان استقلال انجام داده است؛

· در آخر بازي روي خطاي شديد نوازي مصدوم شدي. وضعيت فعلي ات چطور است؟

پس از بازي، تا ساعت 12 شب در بيمارستان بودم و بعد از معاينه پزشكان مشخص شد كه مشكل چندان حادي نبوده است. البته از ناحيه گردن احساس درد دارم كه اميدوارم اين مشكل هم برطرف شود.

· ضربه نوازي عمدي بود؟

فكر نمي كنم، در فوتبال اين مسائل طبيعي است و چنين برخوردهايي پيش مي آيد.

· درخصوص بازي صحبت كن.

ما شروع خوبي داشتيم و با يك گل زودهنگام بازي را در دست گرفتيم ولي داور برد را از ما گرفت. او با صباباتري مهربان بود و اين باعث شد تا آن ها براي خطا كردن جرات بيشتري پيدا كنند.

· بازيكنان استقلال هم عصبي بودند.

اين طبيعي بود كه با قضاوت ضعيف نظري بازيكنان ما عصباني شوند. اگر داور اشتباه نمي كرد هر سه امتياز را مي گرفتيم.

· فكر نمي كني كه كميته داوران بايد براي اين بازي داور ديگري را انتخاب مي كرد؟

من نمي دانم چرا داوران ما در قضاوت هاي خود نوسان دارند. نظري داور خوبي است ولي در بازي روز پنجشنبه بسيار ضعيف قضاوت كرد. خطاي سهراب بختياري زاده روي اكبرپور و همچنين خطايي كه نوازي روي من مرتكب شد اخراج داشت ولي نظري به راحتي عليه استقلال سوت زد.

· چرا بازي اين قدر خشونت داشت؟

آن ها در بازي رفت با يك نتيجه سنگين شكست خوردند و بازيكنان استقلالي صباباتري هم انگيزه زيادي در اين بازي داشتند. در ضمن ما هم به سه امتياز اين بازي احتياج داشتيم كه اين مسائل بازي را حساس كرد تا بازيكنان بيش از حد معمول خطا كنند. البته اگر داور از ابتداي بازي مديريت مي كرد چنين اتفاقاتي در زمين رخ نمي داد.

· بعضي از بازيكنان استقلال بعد از بازي در مصاحبه هاي خود گفتند كه بعضي ها مي خواهند در بيرون از زمين قهرماني را از استقلال بگيرند. تو هم اين نظر را داري؟

مثل اين كه قرار است اتفاقات دو سال پيش دوباره تكرار شود، ما اين موضوع را تا حدودي احساس مي كنيم. استقلال فاصله امتيازات خود را با ديگر تيم ها بيشتر كرده و هيچ تيمي نمي تواند در زمين مسابقه حريف ما شود، به همين دليل مي خواهند با روش هاي ديگري قهرماني را از ما بگيرند.

· هنوز هم استقلال را شانس اول قهرماني مي داني؟

ما در دو فصل گذشته هم مي توانستيم قهرمان شويم ولي مسائلي پيش آمد كه به هدف خود نرسيم. اگر بعضي بگذارند استقلال اين فصل قهرمان خواهد شد.

· غيبت سياوش اكبرپور و عنايتي در تركيب استقلال مشهود بود. اين طور نيست؟

قدرت هجومي ما نسبت به بازي هاي گذشته كمتر شده بود ولي اگر اميرحسين صادقي بعد از گل پيراهن خود را در نمي آورد اخطار نمي گرفت و استقلال بازي را مي برد.

· در بازي هاي گذشته صباباتري اين موضوع مطرح شد كه دايي با صحبت هاي خود روي تصميمات داوران تاثير مي گذارد. اين موضوع در بازي ديروز ديده شد؟

احتياجي نيست كه دايي در زمين صحبت كند. اسم او خود به خود روي عملكرد داوران تاثير مي گذارد. دايي و صباباتري بايد از داور بازي ممنون باشند چرا كه نظري با آن ها خيلي راحت بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین