کد خبر: ۳۴۶۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

کشف مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان

فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف 315 کیلو گرم تریاک و 61 کیلوگرم هروئین در درگیری شدید مأموران انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار «روح‌الامین قاسمی» با اعلام این خبر، از تلاش سه ماهه مأموران انتظامی این استان برای کشف این محموله مواد مخدر خبر داد و گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با تلاش اطلاعاتی گسترده‌ای که در این سه ماهه داشتند، سرانجام از انتقال این محموله سنگین مواد مخدر جلوگیری کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های به‌دست آمده ، قاچاقچیان این محموله که اعضای حرفه‌ای این باند تهیه و توزیع مواد مخدر بودند، مواد مخدر را از سیستان و بلوچیستان بارگیری و از محورهای استان اصفهان به مقصد تهران در حال حرکت بودند.

قاسمی از انجام هماهنگی‌های لازم انتظامی و قضائی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد و گفت: سپس عملیات مشترک توقیف این محموله و دستگیری قاچاقچیان طرح‌ریزی شد.

به گفته این مسئول انتظامی چهار تیم عملیاتی با هدایت کامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در حوالی شهرستان نائین مستقر شدند.

وی ادامه داد: غروب روز یکشنبه قاچاقچیان این محموله سنگین مواد مخدر که با دو دستگاه خودروی پژو 405 در حال حرکت بودند، توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستور ایست صادر شد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به فرار متهمان از محل و تعقیب و گریز سریع مأموران پلیس، تصریح کرد: در این عملیات ضربتی که با تیراندازی از سوی قاچاقچیان و مأموران انتظامی همراه بود، خودروها متوقف و یکی از سوداگران مرگ از ناحیه کتف مجروح شده بود و دستگیر شد.

قاسمی به فرار اعضای دیگر این باند قاچاق مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب اشاره و خاطرنشان کرد: تحقیقات هم‌چنان برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در بررسی خودروهای توقیفی که پلاک جعلی نیز داشتند، 315 کیلوگرم تریاک و 61 کیلوگرم مواد مخدر نوع هروئین و دو قبضه سلاح کشف شد.

به گزارش ایسنا، این مقام انتظامی بر مبارزه قاطع و هماهنگ پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با سوداگران مرگ تأکید و به عموم مردم توصیه کرد به محض از اطلاع از فعالیت مشکوک و غیرقانونی در این حوزه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین