کد خبر: ۳۴۸۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

فراخوان عمومی برای حضور حماسی، در راهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 22 بهمن را تجلی شور، عشق و بصیرت مردم خواند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در این بیانیه آمده است: حضور حماسی، انقلابی و پرشور مردم در صحنه نمایش وحدت ملی در یوم الله 22 بهمن، تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و شهدا و لبیک به دعوت رهبری است.

این بیانیه می افزاید: امروز به درستی صدور انقلاب اسلامی و پیام رسای آن نیز ویزا ندارد، این فطرت پاک بشریت است که حقیقت این پیام را از عمق وجود درک کرده و به این نهضت عظیم انقلاب اسلامی اشتیاق نشان داده و آن را به عنوان راهبردی در سبک زندگی خود به عنوان الگویی بی نظیر در سطح جهان به ویژه کشورها و ملل آزاده و آزاد اندیش قرار می دهد.

این بیانیه ادامه می دهد: دشمنان حسود انقلاب اسلامی در تلاشی مذبوحانه هستند تا با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه، خط انقلاب را از صراط مستقیم منحرف کنند، این وظیفه اصلی نخبگان، علما و حوزویان، رسانه ها و مردم فهیم ایران اسلامی است که با پافشاری بر ارزش های انقلابی، این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند.

بیانیه یاد شده اضافه می کند: اینک پیروزی انقلاب اسلامی، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه و سی و هفت سال پایداری و مقاومت در مقابل فتنه ها، دست اندازی ها و چپاول دارایی های مسلمانان و اندیشه های ناب اسلامی توسط نظام سلطه، سیلی سختی بود که نظام اسلامی به صورت سلطه گران نواخت.

بر اساس این بیانیه، حال این دشمنان زبون در شرایط پسا تحریم ،همچنان با درماندگی هرچه تمام تر به تحریم های موشکی دست زده که این بار نیز با وحدت مردم و مسوولان و پیروی از منویات وحدت بخش مقام معظم رهبری با پاسخ کوبنده و اقدام هوشمندانه ملت ایران مواجه خواهند شد و ضربه محکمی از نمایش حضور و اقتدار ملی ایرانیان غیور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن نیز خواهند خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین