کد خبر: ۳۴۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۴۷

ضرب و شتم دو دانشجوي پرستاری توسط جراح بیمارستان تبریز؟!

آفتاب‌‌نیوز : دراين اطلاعيه آمده است: متاسفانه در ادامه روند تفكر پزشك سالار حاكم - صورت دو دانشجوي مظلوم پرستاري توسط پزشكي كه عنوان مدير گروه جراحي اعصاب را يدك مي‌كشد نواخته شد... . 

در اين اطلاعيه آمده است: بروز چنين رفتارهاي زشتي توسط افراديكه اعتبار خود را در مدرك پزشكي مي‌بينند و به خود اجازه مي دهد براحتي به حريم ديگران تجاوز كنند موضوعي است كه سابقه داشته و اين ناشي از تفكر پزشك سالاري است كه توسط گروهي به شكل‌هاي مختلف بروز مي‌كند. گاهي بصورت تحقير بقيه گروه‌ها، گاهي بصورت سهم خواهي چند ده برابر در دريافت‌ها ، گاهي بصورت زياده طلبي حتي در جامعه . 

در ادامه اين اطلاعيه تصريح شده است: خانه پرستار ضمن محكوم كردن اين حركت بسيار زشت برخورد جدي سازمان نظام پرستاري- سازمان نظام پزشكي و وزارت متبوع با اين موضوع و اعلام نتيجه اقدامات به جامعه پزشكي و پرستاري جهت پيش‌گيري از بروز چنين حركت‌هايي و جدا شدن حساب جامعه پزشكي از فرد يا گروهي پزشك نما و وحدت هر چه بيشتر جامعه پزشكي خواستار است.همچنين پزشك خاطي بايد از جامعه پرستاري عذرخواهي كرده و از دو دانشجوي عزيز پرستاري دلجوئي كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۵
0
0
والا این دانشجویان پزشکی که من می شنوم آدم سالم را به چشم ماشینی برای تمرین نگاه میکنن.و می کشند. غافل از اینکه زن یکی از این ماشین ها حامله بود بچه که متولد شد بابا را ندید.و اون یکی هم دختر بچه سه ساله است که بی بابا شد .طرف با پای سالم رفت به اون کشتارگاه (......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
0
0
برخوردهای زشت تر و توهن آمیزتر هم دیده شده منتها کسی به روی خودش نمیاره ، صرف اینکه پزشک هستن پستهای خوبی میگیرند و خیلی راحت توهین میکنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین