کد خبر: ۳۴۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۸۴ - ۱۷:۰۲
آجورلو در نامه اي به انصاري فرد :

بي ترديد پروين بايد در جايگاهي عزيز و بزرگ قرار گيرد

آفتاب‌‌نیوز : متن اين نامه به شرح زير است :
برادر عزيزم جناب آقاي انصاري فرد

با سلام و احترام

از اين كه نگاشتن اين نامه كمي با تاخير همراه شد، عذر مرا بپذيريد. 
قبل از هرچيز، صميمانه ترين تبريك هاي بنده و همكارانم را در مجموعه پاس بپذيريد. انتصاب جنابعالي به عنوان مديرعامل باشگاه بزرگ و مردمي پيروزي بسيار مسرت بخش و اميدواركننده بود. اما در عين حال سختي و پيچيدگي كار در اين باشگاه موجب شد تا علاوه بر ارسال تبريك ذكر چند نكته را از جنابعالي دريغ ننمايم.

يكم: باشگاه پيروزي همواره از حمايت عظيم مردم برخوردار بوده است و جمع كثيري از مردم با پيروزي آن شاد و با شكست آن اندوهگين مي شوند. تيمي با قدمتي نزديك به نيم قرن. اما متاسفانه اين سرمايه عظيم ورزش كشور در سال هاي اخير دچار چالش هاي فراواني گرديده است كه هر يك از آن ها بر پيكر اين باشگاه زخمي وارد كرده است.
اما اكنون زماني فرا رسيده كه بايد زخم ها را ترميم كرد. از اين جهت كه جنابعالي از خانواده بزرگ پيروزي بوده ايد، خود بهتر زواياي تاريك را مي شناسيد و براي بهبود وضعيت چاره انديشي مي كنيد. از همين رو مي توان اميد داشت كه با توكل به خدا و حسن تدبير و عقلانيت با اتكا به سرمايه عظيم مردمي روزهاي روشني را براي پيروزي تصور كرد. در اين راه آفت اصلي شعارزدگي و سطحي گرايي است. مقابله با اين آفت، مي تواند پيروزي را از بن بست موجود برهاند و اين نيازمند تفكر منطقي، ايجاد نهادهاي تصميم ساز براساس خردگرايي و اتخاذ تصميم هاي صحيح و بالاخره اجراي شجاعانه آن تصميم ها است. پيش روي شما تاريخ درخشان پيروزي قرار دارد و تجربياتي از آنچه در اين باشگاه گذشته است. اين تاريخ مي تواند به اجراي صحيح تصميم هاي مديريتي شما ياري رساند.
دوم: باشگاه پيروزي مانند استقلال ثروت هاي نهفته اي دارد كه هرگز در سال هاي اخير به خدمت اين دو باشگاه درنيامده اند. اين دو باشگاه اصلا نياز به كمك هاي دولت هم ندارند. سرمايه عظيم مردمي و پتانسيل فراوان درآمدزايي نزد اين دو باشگاه به حدي است كه آن ها را از كمك دولت مستغني مي كند. اما با اين حال در سال هاي اخير همواره كمك دولتي به اندازه ساير باشگاه هاي ايران و حتي بيشتر از آن ها شامل اين دو تيم شده است.
اميدوارم جنابعالي با كمك مشاوران اقتصادي و برنامه ريزي كلان در اين حوزه پيروزي را به باشگاهي عزتمند در حوزه مالي تبديل كنيد.
سوم: پيشكسوتان پيروزي سرمايه هاي گرانقدر اين باشگاه هستند. جنابعالي خود به عنوان يك پيشكسوت بايد تلاش خود را معطوف به گردهم آوردن آنان نماييد. در اين ميان دوستان عزيزي همچون آقاي محمد مايلي كهن و علي پروين بايد در فوتبال ايران داراي ارج و قرب فراواني باشند.
در مورد آقاي مايلي كهن كه بنا به دلايلي از عضويت در هيات مديره پيروزي منصرف شد، بايد سعي شود تا موجبات دلگرمي ايشان براي ادامه كار در اين باشگاه فراهم شود و از نظرات وي در فوتبال استفاده مطلوب گردد.
در مورد آقاي علي پروين هم كه اين روزها با دلخوري فوتبال ايران را ترك كرده اند، تمامي جامعه فوتبال به خصوص شما دوست عزيز، بايد شرايطي را فراهم آوريم كه وي به عنوان سرمايه فوتبال ايران، از صحنه ورزش كنار نروند و اگر تصميم وي براي رفتن قطعي بود، نبايد اين جدايي با دلخوري صورت گيرد. بي ترديد "پروين" بايد در جايگاهي عزيز و بزرگ قرار گيرد.
در پايان از خداوند متعال آرزوي توفيق جنابعالي و همكارانتان را دارم و آرزومندم كه پيروزي براي هميشه مقتدر و توانا در فوتبال ايران حضور داشته باشد.

سرتيپ دوم پاسدار مصطفي آجورلو
مديرعامل موسسه فرهنگي ورزشي پاس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین