کد خبر: ۳۴۹۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

مهاجم ذوب‌آهن، ستاره ایران در لیگ قهرمانان آسی

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم ملی پوش عضو باشگاه ذوب آهن را ستاره فوتبال ایران دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
با نزدیک شدن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از هر کشوری ستاره‌هایی را انتخاب کرده است و درباره آنها گزارشی را ارائه داده است.

سایت AFC از ایران، کاوه رضائی مهاجم باشگاه ذوب آهن اصفهان را انتخاب کرده است و او را یکی از ستاره های رقابت های پیش رو دانسته است. گزارش AFC به شرح زیر است: کاوه رضایی بازیکن ذوب آهن اصفهان هنوز تجربه حضور در لیگ قهرمانان اسیا را ندارد. او از درخشش و گلزنی در رقابت های مختلف رده های سنی ملی در سطح آسیا حال آمده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خودی نشان دهد. این رقابت ها برای او فرصتی است تا در بالاترین سطح آسیا بدرخشد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نوشت: رضائی آقای گلی رقابت های قهرمانی زیر 16 سال آسیا(2006) و رقابت های قهرمانی زیر 22 سال آسیا(2013) را از آن خود کرده است.

در ادامه گزارش آمد: مهاجم 23 ساله توانست گل سوم و  مهم ذوب آهن را مقابل نفت تهران در فینال جام حذفی بزند تا با نتیجه را 3 بر یک جام قهرمانی را از آن خود کنند. او بعد از آن توانست به جمع تیم ملی بپیوندد تا در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 شرکت کند. رضایی که برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان را تجربه می کند، امیدوار است تا تیمش را به روزهای اوج سال های گذشته برساند همچنان که ذوب آهن توانست در سال 2010 نایب قهرمان این رقابت ها شود.

اهمیت رضایی در ترکیب ذوب آهن

رضایی پیراهن شماره 9 را بر تن می کند او در خط حمله ذوب آهن بسیار خطرناک است و با وجود قدرت بدنی بالا و تکنیکش هر دفاعی را دچار مشکل می کند. او توانایی شوت با هر دو پا را دارد و می تواند در پست های مختلف هجومی بازی کند.

به گزارش فارس، سایت AFC در پایان درباره دیگر ستاره های ذوب آهن نوشت: در ترکیب ذوب آهن بازیکنان موثر دیگری هستند که از جمله کاپیتان تیم قاسم حدادی فر که فصل استثنائی را پشت سر گذاشته و توانسته در لیگ برتر ایران به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود. مرتضی تبریزی از بازیکنان جوان و با استعداد در میانه زمین است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین