کد خبر: ۳۵۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۸
سرمربي تيم ملي ژاپن:

بازيكنان ما در گلزني مشكل دارند

آفتاب‌‌نیوز : زيكو گفت: اولين هدف ما در جام جهاني صعود از مرحله اول و حضور در مرحله حذفي است و من احساس مي كنم به احتمال قوي اين اتفاق رخ مي دهد.

زيكو كه در سال جديد ميلادي با رسانه هاي گروهي ژاپن گفتگو مي كرد در پاسخ به اين سوال كه پنج ماه پيش از آغاز جام جهاني، بازيكنان ژاپن در چه پستي بايد بهتر شوند، اظهار داشت: اگر بخواهم از يك مورد اسم ببرم، آن مورد گلزني است. تيم ملي ژاپن توانايي خلق موقعيت هاي خوب را در برابر هر تيمي دارد، اما آن ها در واقع در گلزني و وارد كردن توپ داخل دروازه مشكل دارند.

وي ادامه داد: ممكن است در طول يك مسابقه فقط يك شانس گلزني به دست آيد. اگر از اين فرصت استفاده نكنيد ممكن است بازنده بازي شويد.
زيكو با اشاره به برخي از نتايج اميدواركننده تيم ملي ژاپن در سال 2005، از قبيل پيروزي يك بر صفر مقابل يونان، قهرمان اروپا و تساوي 2 بر 2 با برزيل در جام كنفدراسيون ها گفت: در بهترين شرايط مي توانيم بهتر از تيم هاي خوب جهان بازي كنيم و از لحاظ تجربه در شرايط مساوي با آن ها قرار داريم.


شايان ذكر است تيم ملي ژاپن به عنوان يكي از نمايندگان قاره آسيا در جام جهاني با تيم هاي برزيل، كرواسي و استراليا هم گروه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین