کد خبر: ۳۵۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۵

واکنش شدید سایت وابسته به احمدی نژاد به هشدار خاتمی

آفتاب‌‌نیوز :

در این زمینه، سایت «خدمت» وابسته به احمدی نژاد با انتشار مطلبی به اظهارات خاتمی واکنش نشان داد.

این سایت نوشت:«پس از دوم خرداد،جريان تازه به قدرت رسيده تلاش كرد تابه تدريج خط فكري سكولاريزه سازي حكومت را از عالي ترين سطوح اجرايي و در حوزه‌هاي عمومي و حكومتي رسوخ دهد»
.

سایت «خدمت» توضیح داد:« اين خط كه توسط ستاد رسانه‌اي كه بعدها به روزنامه‌هاي زنجيره‌اي معروف شد، تعقيب مي‌شد قصد داشت كه اولا از دريچه نظر و انديشه، سكولاريسم را اشاعه دهد و ثانيا در زمينه بازتاب بيروني آن در سطح جامعه با به كارگيري راهبردهايي؛گام به گام، آستانه تحريك جامعه را در خصوص انحراف از آرمان‌ها و ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي بالا برد.به همين جهت اين استراتژي كه در ادامه سياست هشت ساله پيش از آن و با عنوان «توسعه سياسي» مطرح شده بود، با نفوذ به حوزه‌هاي انديشه‌اي و فرهنگي و با رويكردي جديد حركت خود را دنبال نمود.تئوريزه و اجرايي ساختن اين رويكرد غير بومي ، منوط به وجود ابزارهايي همسو با اين سياست‌ها بود؛ ليكن اراده پيگيري ضربه زدن به ارزش‌ها به عنوان استراتژي در جهت رسيدن به هدف نهايي كه همانا دين‌زدايي ازعرصه عمومي جامعه بود،همكاري مجموعه‌اي با ويژگي‌هاي مشخصي همچون اعتقاد كامل به مباني و روش‌هاي ليبراليسم و سكولاريسم را نيازداشت.تربيت نيروهايي با ويژگي‌هاي فوق از سالها پيش از آن آغاز شده بود و هدف مشترك دين‌زدايي از عرصه عمومي و حكومتي و پس از آن از حوزه خصوصي ودرنتيجه ناكارآمد نشان دادن مدل حكومت جمهوري اسلامي، عامل اجتماع اين نيروها در كنار يكديگر گرديد.»

این سایت نزدیک به احمدی نژاد در ادامه مدعی شد:«ابتذال فرهنگي، عبور ازچارچوبهاي قانون اساسي، ترويج اباحي‌گري با تكيه بر مفهوم سازي‌هاي متاثر از فرهنگ غربي و هتك مقدسات اسلامي و مردم درلابلاي مطالب مطبوعات و محصولات فرهنگي از جمله تاكتيك‌هاي اين جريان بود كه مع‌الاسف اثرات ناميمون آن گريبانگير جامعه بوده و هست.»

نویسنده مقاله در ادامه با اشاره به نتایج انتخابات دور دوم شوراها ، مجلس هفتم و ریاست جمهوری نوشت:«اكنون كه اين جريان حاصل پروژه‌هاي چندين و چند ساله خود را در دين‌زدايي و حذف روحيه انقلابي بر آب مي‌بيند به جهت نجات از غرق شدن در اين موج عظيم به هرمستمسكي كه پيش روي خود مي بيند چنگ مي زند؛ چنان كه هجمه گسترده بر دولت و برخي بزرگان نيز در همين راستا قابل ارزيابي و تحليل است».

سایت «خدمت» تصریح کرد:«جناب خاتمي اخيرا در ديدار با اعضاي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي براي آينده انقلاب اسلامي و رهبري احساس خطر كرده‌اند.براستي اين احساس خطر از ناحيه چيست؟ آيا احساس خطر نسبت به مغفول ماندن آرمانهاي انقلاب و ارزشها مورد نظر رهبري است؟»

نویسنده مقاله با نقل این عبارت از خاتمی که «من حتى از نظر وضعيت كنونى تركيب نيروها براى آينده انقلاب اسلامى و رهبرى احساس خطر مى كنم. يعنى در مجلس خبرگان ممكن است مسير به سمتى برود كه كسانى كه دقيقاً با انقلاب سازگارى نداشتند ابتكار عمل را در دست بگيرند؛ كسانى كه مطلقاً سازگارى نداشتند. اين مسئله خطرناكى است كه مطمئنم اين طيف نه رهبرى را قبول دارند نه قانون اساسى را و نه... اين خطر وجود دارد.»، نتیجه گیری کرد:«پس آنچه موجبات تشويش خاطر رئيس جمهور پيشين را فراهم آورده است تركيب نيروها وپيش بيني ايشان از آينده مجلس خبرگان رهبريست. شايد به همين دليل است كه در حال حاضر هم حجم وسيعي از تبليغات رسانه‌اي زودهنگام جريان همراه ايشان بر اينگونه مباحث انتخاباتي و تخريب برخي چهره‌هاي مطرح حاضردر اين مجلس متمركز شده است.اين درحاليست كه همزمان با اين سخنان؛مجلس شوراي اسلامي نيزكه بايد بازتابنده خواست مردم باشد دو روز پيش به تريبون اهانت بي‌سابقه يك نماينده نه چندان خوش سابقه نسبت به دولت و علماي منتخب و مورد اعتماد مردم تبديل شد.»

این سایت در ادامه به انتقاد از خاتمی پرداخت و نوشت:«حال سوال اين است كه آيا براستي تركيب نيروهايي از ياوران انقلاب كه از سوي مقام معظم رهبري «مطهري زمان» لقب گرفته‌اند مايه نگراني براي آينده انقلاب و رهبري است؟»

سایت «خدمت» تصریح کرد:« آيا در 8 سال گذشته كه با ورود سكولارها و مدعيان ليبراليسم به عرصه اجرا و قانون‌گذاري همراه بود، جاي نگراني وجود نداشت؟ آيا مطرودين امام و مردم كه در اين سالها و به مدد گروه حاكميت يافته در دوم خرداد 76 دوباره پا به صحنه مقدرات كشور نهادند، با انقلاب سازگاري داشتند؟ آيا جريان مطرود نهضت آزادي كه از سوي تئوريسينهاي دوم خرداد پدران معنوي محسوب مي شدند؛قانون اساسي و رهبري را قبول داشتند؟ آيا نتيجه فرياد ساختن شعارهاي رنگارنگ «پلوراليسم» و «زنده باد مخالف من» به تخريب جريان مقابل به هر بهانه و به هر وسيله اي ختم مي شود؟»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۵
0
1
خوب بود سايت خدمت اندكي در راستاي خدمت رساني هم اگر بوده تا مل مي كرد واين چنين يكباره بر اشفته نمي شد ودر مقابل نصيحت دلسوزانه فر زند فا ضل امام تند روي نمي كرد
سعيد ااز كرمانشاه
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۷
0
0
چه بگوييم از اين همه سراسيمگي و دستپاچگي كه اينها با بيان واقعيات توسط خاتمي به آن دچار شده اند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۷
0
0
به آقايان بفرماپيد اگر چنين نيست آشفتگي چرا؟
اما مجله پرتو سخن و بخصوص آقاي مصباح يزدي و جنتي هماني ميگوپند كه باعت نگراني هر مسمان آزاده اي ميشود.
در جاپي خواندم كه آقاي مصباح در سخراني در شهر قم فرمودند جمهوريت در ذهنيت حضرت امام نبوده و درجمهوري اسلامي نيز جاپي ندارد.كاش غلط فهميده باشم. چون در سال 57 براي تشكيل و تاسيس اين جمهوري همراه مردم فرياد ميكشيدم.
ناشناس
|
-
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۸
0
0
اقاي احمدي نژاد حق دارد اگر با نظر حجت الاسلام مصباح موافق باشد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۸
0
0
ميزان راي ملت است
اي كاش مي شد در اين باره بين ملت راي گيري كرد؟
ناشناس
|
-
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۸
0
0
بهتر است خاتمي به فكر سايت خودش باشد و براي انقلاب دلسوزي نكند!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۹
0
0
ديگر دوره تفكر امثال خاتمي به سر آمده
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۴/۱۰/۱۹
0
0
كجايند دلسوزان راستين اسلام ؟راستي چرا امام علي سر رد چاه ميكردو ميگر يست اكنون كه دقت ميكنم ميبينم كه دوستان معاويه نامردان زرو زورو تزوير ناجوانمردانه كه شيوه خودشان است براي حفظ يا بدست اوردنش ...همه خاطرات شهدا را فراموش كرده وبجان هم افتاده اند باشد كه دنيا محل امتحان است اگر اين مردم به روز جزا اعتقاد نداشتند يك لحظه هم امان نميدادند. اگر پدر بميرد بچه بزرگ ميشود .بعد از رحلت امام انقلاب همه جسارت اظهار وجود پيدا كرده اند .خداي بزرگ هر كس را در يك زمان مناسب امتحان ميكند. واسلام
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۴/۱۰/۲۰
0
0
گرانيگاه انقلاب اسلامي حضرت امام ( ره) است و كسانيكه مخالف سرسخت ايشان بوده بايد هر چه سريعتر ساكت شوند اين جماعت مواج تر خواهد شد. اين آقايان چشمهاي خود را بگشايند و ببينند كه از ده نمكي تا سليمي نمين از كروبي تا رضا خاتمي و از هاشمي تا خاتمي چگونه جلوي اين تهاجمات ايستاد ه اند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین