کد خبر: ۳۵۲۸۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۱۳

دیدار اعضاي شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين با مهدي كروبي

آفتاب‌‌نیوز :

علي كريمي، دبير اجرايي جامعه اسلامي مهندسين با اعلام اين خبر گفت: در اين جلسه مهندس باهنر، دبير كل جامعه اسلامي مهندسين در خصوص تاريخچه و فلسفه وجودي حزب و هدف از برگزاري اين نشست‌‏ها گزارشي ارايه كرد و مرتضي نبوي، دبير كل حزب و ديگر اعضا مطالبي را در خصوص مسائل روز مطرح كردند.

وي افزود: در اين ديدار اعضاي شوراي مركزي جامعه اسلامي مهندسين آغاز فعاليت حزب اعتماد ملي را به كروبي تبريك گفته و آمادگي خود را براي تعامل و همكاري با احزابي كه در چارچوب كلي نظام حركت مي‌‏كنند، اعلام كردند.

كريمي اظهار داشت: در اين جلسه حجت‌‏الاسلام كروبي نيز به بيان ديدگاه‌‏ها و مواضع خود پيرامون مسائل سياسي و مملكتي پرداخت و بر اصل تحزب و نهادينه شدن فعاليت‌‏هاي حزبي به عنوان ضروريات جامعه تاكيد كرد.

دبير اجرايي جامعه اسلامي مهندسين با اشاره به سخنان كروبي در اين ديدار، گفت: ايشان معتقدند فعاليت‌‏هاي هياتي و كارهاي غيرنظامند جواب نمي‌‏دهد و لازمه حضور در عرصه فعاليت‌‏هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي حضور در احزاب است و اگر در هر دو جناح چند حزب قوي و فراگير داشته باسد كه بتوانند سليقه‌‏هاي مختلف را پوشش دهند، اين خواسته‌‏ها محقق خواهد شد.

وي افزود: آقاي كروبي در اين جلسه خاطر نشان كرد كه احزاب به عنوان يكي از نهادهاي نظارتي مي‌‏توانند عملكرد دولت و حاكميت را رصد كنند و حزب اعتماد ملي مصمم است كه با جديت در جهت گسترش فعاليت‌‏هاي خود حركت كند.

دبير اجرايي جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: در اين جلسه همچنين در خصوص مسائل مالي و اقتصادي كه احزاب با آن مواجه هستند، بحث‌‏هايي صورت گرفت.

وي تصريح كرد: در ادامه جلسه بحث‌‏هايي نيز در خصوص مسائل سياسي روز، اتفاقات مجلس ششم و انتخابات رياست‌‏جمهوري دوره نهم مطرح شد.

جامعه اسلامي مهندسين طي هفته‌‏هاي اخير با هاشمي رفسنجاني و آيت‌‏الله مكارم شيرازي ديدار كرده‌‏اند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین