کد خبر: ۳۵۳۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

اردوغان: امیدوارم داوداوغلو با نتایج خیری از سفرایران بازگردد

رجب طیب اردوغان ، رئیس جمهور ترکیه در آستانه سفر نخست وزیر این کشور به تهران گفت: امیدوارم جناب نخست وزیر با نتایج خیری از این سفر بازگردد.
آفتاب‌‌نیوز :
رجب طیب اردوغان هنگام بازگشت از سفر گینه ، در گفتگو با خبرنگاران در هواپیما درباره سفر داوداوغلو به ایران گفت: وضعیت در منطقه خیلی حساس و خیلی خیلی جدی است. در این میان جناب نخست وزیر به ایران سفر خواهند کرد. این سفر هم خیلی مهم است و امیدوارم که جناب نخست وزیر با نتایج خیری از آنجا بازگردد.

خبرگزاری ایرنا این اظهارات اردوغان را به نقل از سایت‌ سون دقیقه منتشر کرده است.

احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی عصر جمعه عازم جمهوری اسلامی ایران است. این اولین سفر یک هیات بلندپایه جمهوری اسلامی ایران است.

انتظار می رود در این سفر وزرای اقتصاد، گمرک و تجارت، انرژی، حمل و نقل و ارتباطات و توسعه، کارشناسان و مسئولان دولتی و شماری از نمایندگان اصحاب رسانه ای مهم ترکیه، داوداوغلو را همراهی کنند.

منابع نخست وزیری ترکیه نیز ضمن با اشاره به اینکه ، برنامه این دیدار از یک هفته قبل طرح ریزی شده است، اعلام کردند: این دیدار از این نظر نیز که در آستانه مذاکرات صلح سوریه در نهم مارس در ژنو انجام می گیرد، حائز اهمیت می باشد.

آخرین بار رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در ماه آوریل از این دیدار داشت.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین