کد خبر: ۳۵۳۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

روحانی: آیت الله طبسی خدمات برجسته به نظام ارائه کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: آیت الله واعظ طبسی از روحانیان مبارزی بود که هم قبل و هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بزرگ و برجسته به نظام اسلامی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه هنگام ورود به فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد به منظور شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله واعظ طبسی افزود: این شخصیت شاخص از یاران همیشه و همراه امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود. 

وی این مصیبت بزرگ را به مردم استانهای خراسان و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت و ادامه داد: علاوه بر زیارت و تشرف به حرم رضوی، شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این عالم مجاهد از جمله اهداف سفر امروز است.

دستیار ویژه رئیس جمهوری، رئیس دفتر ریاست جمهوری، وزیران بهداشت و اطلاعات، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین جمعی دیگر از اعضای هیأت دولت در این سفر همراه رئیس جمهوری هستند. 

رهبر معظم انقلاب نیز شب گذشته به همین منظور وارد مشهد شدند. 

همچنین تاکنون رئیسان قوای مقننه و قضائیه، وزیر کشور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شهردار تهران، محمدرضا عارف و جمع دیگری از مسئولان کشور برای شرکت در این مراسم وارد مشهد شده اند. 

نماینده ولی فقیه در استانهای سه گانه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی حضرت آیت الله عباس واعظ طبسی بامداد جمعه پس از یک هفته بستری در بیمارستان امام رضا(ع) دار فانی را وداع گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین