کد خبر: ۳۵۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۴۹
سعدایی در گفت و گو با آفتاب:

توسل به احزاب تنها راه حکمرانی خوب است

آفتاب‌‌نیوز : عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در گفت وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با اشاره به اینکه «زمان حرکت های هیأتی گذشته است»، اظهار کرد: علی رغم بعضی موضع گیری های دولت جدید در نفی تحزب و عدم وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی، احمدی نژاد در تعیین مسوولان کار صددرصد حزبی انجام داد و از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری از وی حمایت کردند، استفاده کرد. البته این اقدام در نفس خودکار درستی است چون هر کسی که در موضع قدرت قرار بگیرد باید از نیروهای همفکر خود استفاده کند. در واقع این مسیر صحیح است که بگوییم وابسته به احزاب بودیم یا خیر؟
وی با بیان اینکه بدون احزاب امکان اداره کشور وجود ندارد تصریح کرد: کسانی که قصد اداره حکومت را دارند می بایستی دارای برنامه مشخص و کادر مشخص باشند و تنها راه برای یک حکمرانی خوب توسل به احزاب و رفتن به سمت تحزب است.
به گفته وی،«در صورت نرفتن به سمت تحزب، بسیاری از نیروهای کارآمد، توانمند و با تجربه از گردونه قدرت خارج می شوند و حکومت و کل کشور از استفاده از توان این نیروها محروم خواهد شد.»
سعدایی در پایان خاطر نشان کرد: «تحزب تنها راهی است که می تواند نسبت به شناسایی نیروهای کارآمد برای اداره خوب حکومت ما را یاری کنند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین