کد خبر: ۳۵۳۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
مدیر عامل بانک صادرات ايران:

ایجاد زنجیره ارزش بین واحدهای تولیدی از اولويت هاي اين بانك است

مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و ایجاد زنجیره ارزش بین واحد های تولیدی و مصرف کنندگان متناسب با نیاز مشتریان در دستور کار این بانک است.
آفتاب‌‌نیوز :
 اسماعیل لـله گانی مدير عامل اين بانك در ششمین جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان و مدیران اشتغال زائی کشور كه با حضور دكتر عراقچي معاون وزير امور خارجه، كمال وندي معاون امور بين الملل، حقوقي و مجلس شوراي اسلامي سازمان انرژي اتمي، منصوري معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و جمعي از صاحبنظران، فعالان اقتصادي و كارآفرينان بخش خصوصي برگزار شد،  طی سخنانی چشم اندازهای صنعت بانکداری در پسا برجام در خدمت رسانی به واحدهای تولیدی جهت اشتغال پایدار را ترسیم کرد.

 وی با اشاره به محورهای برنامه ششم توسعه گفت: در این برنامه پیشتازی در عرصه علم و فناوری، تعالی و مقاوم سازی فرهنگی و پیروی از رویکردها و سیاست های اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته است و پیش شرط تحقق آن، رشد اقتصادی به میزان ٨ درصد و اشتغال پایدار است.

لـله گانی در ادامه در خصوص رویکردهای شبکه بانکی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد کشور بانک محور بوده، فعالیت آنها می تواند تأثیر بسزایی در توسعه اقتصاد ملی داشته باشد که در این زمینه نیز بانک ها به عنوان پشتیبانان رشد اقتصادی می توانند با کاهش هزینه های تولید، تامین منابع مالی برای واحد های ترویج بانکداری های نوین و... بسترهای لازم برای رشد موثر اقتصادی را فراهم سازند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ايران،مدیر عامل بانک صادرات ايران همچنین با ذکر اهمیت تولید و اشتغال افزود: بر اساس سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ايجاد اشتغال پايدار از اولویت ها است که تحقق  این امر منوط به سرمایه گذاری بیشتر در بخش تولید می باشد. 

 وی با برشمردن رویکردهای اصلی در خصوص حل مساله تامین مالی واحدهای تولیدی، تصریح کرد: افزایش توان تسهیلات دهی بانکها، تامین مالی بنگاه ها کوچک و متوسط توسط بانک ها، تقویت نقش بازار سرمایه در تامین منابع پروژه های کلان در زمره مواردی هستند که قابلیت ایجاد رونق و پویایی بخش تولید را دارا می باشند.

لـله گانی خاطر نشان کرد بانک متبوعش  حمایت  از تولید و اشتغال پایدار را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است و آماده  تعامل و همکاری با صاحبان صنایع و حرف مختلف در این خصوص  می باشد.

شایان ذکر است در اين جشنواره از خانواده شهدا و از تيم مذاكره كننده هسته اي تجليل به عمل آمد و با اهداي لوح تقدير و تنديس ويژه از سوي معاون وزير امور خارجه به اسماعيل لـله گاني از رويكردهاي خلاقانه در حوزه كارآفريني و اشتغالزايي اين بانك تقدير شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین