کد خبر: ۳۵۳۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

رئیس حراست وزارت ورزش از دروغ 8 ساله یک اساسنامه گفت

رضا حسنی خو تائید کرد 8 سال قبل اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران به تائید دولت احمدی نژاد نرسیده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سایت وزارت ورزش نوشت: رضا حسنی خو مدیر کل مرکز حراست وزارت ورزش می گوید اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال مطابق نامه سازمان بازرسی کل کشور مصوبه هیات دولت را ندارد و باید مراحل قانونی آن طی شود.

حسنی خو درباره نبود مصوبه برای اساسنامه فعلی فدراسیون فوتبال گفت : اساسنامه فعلی مطابق نامه سازمان بازرسی کل کشور مصوبه هیات دولت را ندارد و آنها در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواسته اند مطابق قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی، اساسنامه فدراسیون فوتبال مصوبه هیات وزیران را داشته باشد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره ادعای تایید اساسنامه در دولت توسط مسئولان ورزش و سرپرست وقت فدراسیون فوتبال در سال 1386 که در مقدمه اساسنامه فعلی هم ذکر شده است، گفت: این اتفاق با استعلام سازمان بازرسی کل کشور از دولت نیفتاده است و آنها باید پاسخگو باشند.

مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: سازمان بازرسی کل کشور در این مورد با مسئولان فدراسیون فوتبال هم جلسه ای داشته و این موارد به آنها هم اعلام شده است.

حسنی‌خو درباره نحوه استعلام برای نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: این موضوع در دو بخش خواهد بود یکی صلاحیت های عمومی که با هیات سه نفره است و بخش دوم صلاحیت های امنیتی که این موضوع بر عهده حراست وزارت ورزش و جوانان است.

او درباره زمان اعلام اسامی قطعی برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال افزود: هر چه سریعتر مدارک و اسامی نامزدها به دست ما برسد تلاش می‌کنیم نتایج استعلام ها را تا پایان فروردین سال آینده اعلام کنیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل حراست درباره تامین امنیت بازیهای بین المللی در ایران گفت: خوشبختانه در روزهای گذشته شاهد برگزاری چند بازی در سطح لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی بازیهایی که فیفا به ایران واگذار کرده بودیم. همانطور که همه ملاحظه کردند مشکلی نداشتیم و در امنیت و صحت کامل پذیرای میهمانان خارجی و تیم ها بودیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین