کد خبر: ۳۵۳۴۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲

موسیقی وارد فیس‌بوک مسنجر شد

فیس‌بوک مسنجر در راستای اضافه کردن موسیقی به این پیام‌رسان گام‌ برمی‌دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
فیس‌بوک اعلام کرده که به پلت‌فرم پیام‌رسانی خود، یک بخش با اسم Spotify اضافه کرده است که به افراد این امکان را می‌دهد هنگام ارسال پیام‌ در مسنجر، لیست پخش موسیقی و آهنگ‌های خود را نیز در مکالمه با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید بخش Spotify را از طریق فهرست (که با علامت «....» نشان داده شده است) و از میان اپلیکیشن‌های موجود انتخاب کرده و به صفحه پیغام خود اضافه کنید. این بخش تازه اضافه‌شده البته هنوز به شما اجازه نمی‌دهد که در همان مسنجر موسیقی پخش کنید، اما می‌توانید با استفاده از آن آهنگ‌، لیست پخش موسیقی و هنرمندان مورد نظر خود را با استفاده از آن به اشتراک بگذارید.

به محض اینکه بخش Spotify را انتخاب کنید، می‌توانید به دنبال هنرمندان یا لیست پخش موسیقی یا آهنگ‌هایی بگردید که می‌خواهید در مسنجر به اشتراک بگذارید و اگر شخص مخاطب شما نیز اپلیکیشن Spotify را نصب کرده باشد، می‌تواند محتوای مورد نظر را مستقیما از طریق اپلیکیشن باز کند. همچنین آهنگ‌هایی که به اشتراک گذاشته شدند، به محض اینکه Spotify باز شود، شروع به نواختن می‌کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از یاهوتک،‌ همچنین شما می‌توانید آهنگ‌ها را مستقیما از Spotify به مسنجر، از طریق منوی به اشتراک‌گذاری (Share —> Send To —> Facebook Messenger) برای دوستانتان بفرستید.

با وجود 800 میلیون کاربر روزانه، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن خدمات بیشتری به فیس‌بوک مسنجر باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین