کد خبر: ۳۵۳۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

آغاز کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از فردا

رییس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از برقراری کشیک نوروزی این سازمان از 16 اسفندماه سال جاری تا 14 فروردین ماه 95 خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدحسن سرابیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ طرح نظارتی این سازمان برای نوروز 95 گفت: بر اساس این طرح کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات سفر طی دو مرحله از تاریخ 16 الی 29 اسفندماه سال جاری و 1 الی 14 فروردین ماه سال 95 انجام می شود.

وی افزود: بر اساس این طرح، کشیک نوروزی این سازمان موظف به رسیدگی به تخلفات حوزه‌های کالا و خدمات اعم از صنفی و غیرصنفی، بهداشتی، درمانی و دارویی و قاچاق کالا و ارز هستند و مردم می توانند شکایت‌های خود را از طریق شماره تماس 124 و یا سامانه پیامکی 30009651 مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

سرابیان در مورد اماکن مورد نظارت کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی نیز اظهار کرد: مطابق طرح نظارتی ابلاغ شده، شرکت‌های مسافرتی، مراکز اسکان و پذیرایی، اماکن تاریخی، تفریحی و فرهنگی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نمایشگاه های بهاره، میدارن میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت و مراکز بهداشتی و درمانی اماکن هدف هستند.

رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: اما بنا به ضرورت و تشخیص ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر سایر موارد لازم نیز ابلاغ می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین