کد خبر: ۳۵۳۵۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

هیات اقتصادی لهستان وارد مشهد شد

هیات 70 نفره تجاری و اقتصادی لهستان روز شنبه به سرپرستی معاون وزیر توسعه لهستان و معاون اتاق بازرگانی این کشور وارد مشهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای این هیات متشکل از مقامات دولتی، تجار و فعالان اقتصادی لهستان در دو مرحله وارد مشهد شده و امروز از شهرک صنعتی توس و واحدهای صنعتی مختلف مشهد دیدن کردند.

غلامعباس ارباب خالص عنوان کرد: این هیات صبح روز یکشنبه نشستی با فعالان اقتصادی و مسئولان اتاق بازرگانی خراسان رضوی خواهد داشت و در قالب چندین کارگروه مذاکرات دوجانبه را در قالب نشست های تخصصی پیگیری می کنند.

به گفته وی، معاون وزیر توسعه و چند تن دیگر از مقامات دولتی این کشور عصر یکشنبه دیداری با استاندار خراسان رضوی خواهند داشت و پس از آن نشست این هیات تجاری 70 نفره با استاندار و مسئولان استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این هیات دیداری نیز با شهردار مشهد خواهد داشت و بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی مشهد چون آرامگاه فردوسی، باغ نادری، حرم مطهر رضوی، گنجینه ها و موزه های آستان قدس رضوی، باغ گیاه شناسی مشهد بخشی دیگر از برنامه های سفر سه روزه این هیات به استان خراسان رضوی است.

وی گفت: در روز سه شنبه نهالی به نماد دوستی توسط معاون وزیر توسعه لهستان در باغ گیاه شناسی مشهد کاشته می شود.

ارباب خالص افزود: این هیات بعد از ظهر سه شنبه مشهد را به مقصد تهران برای پیگیری برخی تفاهمات و مذاکرات با مسئولان کشور ترک می کند.

حدود 1.5 ماه پیش یک هیات اقتصادی 30 نفره از خراسان رضوی به سرپرستی معاون استاندار به لهستان سفر کرد و مذاکرات و تفاهم های اولیه ای در برخی حوزه ها با آنان داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین