کد خبر: ۳۵۳۶۱۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

مرگ دلخراش راننده در آتش پژو 405

یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد و سرنشین آن در میان شعله های آتش سوخت.
آفتاب‌‌نیوز : جانشین پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد و سرنشین آن در میان شعله های آتش سوخت.
 
به گزارش ایرنا، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: ساعت 23 و 30 دقیقه روز گذشته یکدستگاه خودرو 405 از سه راهی سوباشی به سمت کبودرآهنگ در حال تردد بود که دچار سانحه شد.

وی اضافه کرد: این خودرو پس از برخورد با یکدستگاه پراید موجب واژگون شدن این خودرو شده که دو سرنشین خودرو سواری پراید به مرکز درمانی منتقل و مداوا شدند.

وی اظهار کرد: خودروی پژو 405 پس از برخورد با پراید به سمت چپ جاده منحرف شده و پس از طی 100 متر در قسمت شانه خاکی در نهایت واژگون می شود.

جانشین پلیس راه استان همدان بیان کرد: این خودرو پس از واژگونی دچار آتش سوزی شده بگونه ای که راننده آن قابل شناسایی نیست.

وی با ذکر اینکه سرعت این خودرو بیش از 160 کیلومتر در ساعت بوده است اظهار کرد: در سرعت های بالای 120 کیلومتر در ساعت در صورت واژگونی خودرو به علت اصطکاک شدید بین خودرو و سطح جاده همچنین اتصال سیستم برق و باطری احتمال آتش سوزی زیاد است.

طبق اخبار منتشره 71 هزار و 171 مورد تخلف توسط دوربین های ثبت سرعت غیرمجاز موجود در جاده های برون شهری این استان ثبت شده است.

در آغازین روزهای تعطیلات نوروز سال 94 در یک سانحه رانندگی براثر واژگونی یکدستگاه خودرو سواری ال 90 دو سرنشین آن در آتش جان باختند.

در هفته نخست تیرماه امسال نیز یک دستگاه پراید در جاده همدان - ملایر دچار آتش سوزی شد و چهار مرد جوان دانشجو که سرنشین آن بودند در آتش سوختند.

همچنین 19 مرداد 94 بر اثر واژگونی و سقوط یکدستگاه خودرو سواری پراید به دره 30 متری در مسیر آورزمان نهاوند سرنشین آن در آتش سوخت.

22 مهر چهارمین حادثه آتش سوزی خودرو اطلاع رسانی شد بگونه ای که یکدستگاه خودروی پیکان سواری به علت نشت گاز به داخل خودرو و استفاده از فندک برای روشن کردن سیگار در منطقه میدان میوه و تره بار شهر همدان منفجر شد و در این سانحه راننده مجروح شد.

دو سرنشین یک خودروی سواری پژو نیز سوم مهر ماه امسال با خروج از جاده غارعلیصد همدان و برخورد با تلی از خاکستر در آتش سوختند.

در یازدهم مهرماه همچنین یکدستگاه خودروی پژو 405 در جایگاه سوخت دچار آتش سوزی شد که این سانحه فوتی نداشت.

یکم د ی ماه امسال یک دستگاه خودرو سواری پژو با چهار سرنشین در مسیر همدان به تهران آتش گرفت که علت سوختگیری بیش از حد مجاز گاز در مخزن ال پی جی و نشات آن به داخل خودرو بود بگونه ای که پس از روشن کردن سیگار توسط راننده دچار آتش سوزی شد.

11 اسفند سالجاری نیز یکدستگاه کامیونت که در حاشیه جاده نهاوند - کنگاور بعلت نقص فنی پارک شده بود آتش گرفت که در این سانحه هم بعلت مراجعه راننده به تعمیرگاه برای خرید قطعه کسی آسیب ندید.

45 درصد از سوانح رانندگی استان همدان را واژگونی تشکیل می دهد که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

358 نفر در 11 ماه سال جاری در جاده های این استان جان خود را از دست داده اند که این میزان هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین