کد خبر: ۳۵۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

مترو آلمان به ایران می‌آید

مدیرعامل شرکت آلمانی مترو در مصاحبه با یک نشریه اظهار کرد این غول خرده فروشی تا پایان امسال درباره گسترش فعالیت به ایران و میانمار تصمیم خواهد گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : اولاف کوچ به هفته نامه "ویرتسشافتس ووچه" گفت: میانمار از گشایش سیاسی نفع می‌برد و پتانسیل رشد بالایی دارد. ما همچنین در حال بررسی فرصتهایی تجاری در ایران هستیم که با پایان تحریمهای غربی ایجاد شده اند.

مدیرعامل مترو گفت: ما تا پایان سال درباره حرکتی که در پیش خواهیم گرفت تصمیم می‌گیریم.

بر اساس گزارش خبرگزاری فرانسه، مترو در حدود 30 کشور در اروپا و آسیا حضور دارد و برندهایش شامل زنجیره محصولات الکترونیکی مصرفی مدیا مارکت و ساتورن، سوپرمارکت زنجیره ای رئال و هایپرمارکت Metro Cash & Carry است.

قدرتهای غربی در ژانویه با اجرایی شدن توافق هسته ای به تحریمهای ایران پایان دادند و اکنون شرکتهای غربی بازگشت به بازار ایران را آغاز کرده اند.

آمار سرویس "اف دی آی مارکتس" فایننشیال تایمز که سرمایه‌گذاریهای جدید بین المللی را مونتیور می‌کند نشان می‌دهد احیای روند ورود سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی به ایران در جریان است. در سطح جهانی بیش از 16 درصد از اهداف سرمایه گذاری اعلام شده به پروژه‌های واقعی تبدیل می‌شوند که نشان می‌دهد سرمایه گذاری مستقیم خارجی جدید در ایران امسال از نظر پروژه‌ها و سرمایه گذاریهای ثابت از آمار سالهای گذشته احتمالا فراتر خواهد رفت و به روند احیا که در سال 2013 آغاز شد ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، هشت پروژه سرمایه گذاری خارجی در طول سال 2015 دنبال شد که سرمایه گذاری ثابت همراه آنها از سال 2010 به این سو مشاهده نشده بود. ایران جذب 50 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در سال آینده را هدف گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
2
1
خدایا روزی می رسد که به اردبیل هم قطار بیاید از تهران
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین