کد خبر: ۳۵۳۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
عضو کمیته تحقیق‌و‌ تفحص از سازمان‌تأمین‌اجتماعی در گفت‌وگو با «آفتاب» مطرح کرد:

آخرین اخبار از دادگاه سعید‌مرتضوی/ نماینده مجلس از مرتضوی شكايت می‌کند

عضو کمیته تحقیق‌و‌ تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی از مرتضوی شکایت خواهم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- سید حسین دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني «آفتاب»، در خصوص آخرین اخبار از دادگاه سعید مرتضوی گفت: دادگاه روند خود را طی می‌کند اما انتظار داشتیم که دادگاه و دستگاه قضا با سرعت بیشتری به این پرونده رسیدگی کند.

به گزارش آفتاب، نماینده آبادان در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: با این حال پرونده دیگر از اختیار مجلس خارج شده است و باید منتظر حکم دادگاه باشیم. با این حال اتفاقاتی در دادگاه رخ داده است که بعد از اتمام مجلس نهم نسبت به آن واکنش نشان خواهم داد.

وی تاکید کرد: مرتضوی در جلسات رسیدگی به پرونده، تهمت و افترایی به بنده زده است که حتما عکس العملی را به دنبال خواهد داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زودی از مرتضوی شکایت خواهد کرد، اظهار داشت: به محض اینکه عمر مجلس نهم به پایان رسد به صورت شخصی طرح شکایت خواهم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
31
آدم باورش نمی شود که بک مرد نیم وجبی این همه کلک باشد و از قانون سوء استفاده کند
احمدی نژاد بی خود نبود اورا سرپرست کرد برای اینکه از بازنشستگان بی پناه تر در این مملکت کیست ؟
در دوران پیری که هزار بیماری به او روی می آورد حقوقش را هم نصف می کنند تا بیشتر بچزانندش تا یادش باشد کارمند بدون رانت بودن این مسائل را هم در پی دارد یعنی افتادن به فقر وفنا
حال فکر کنید این آدم تمام شرکت هایی که حقوق بازنشستگی را تامین می کند را فروخته به بابک زنجانی او هم داده به احمدی نژادی ها تا 8 سال مملکت را تار ومار کنند و حقوق بگیرند !!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین