کد خبر: ۳۵۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۸

اقلیت مجلس شب گذشته - در - جلسه دولت حضور نیافت

آفتاب‌‌نیوز : قدرت الله علیخانی نماینده بویین زهرا در جمع خبرنگاران پارلمانی در مورد حضور نیافتن فراکسیون اقلیت در نشست مشترک دولت و مجلس تصریح کرد: استقبال خوبی از این نشست نشده بود و نیمی از صندلی های مجلس خالی بود.
وی اظهار داشت:‌ فراکسیون اقلیت هم در اعتراض به تصمیم هیأت رئیسه که اجازه صحبت به ما نداده بود در این نشست حاضر نشدیم و تنها راهی که برای اقلیت برای بیان اعتراضش در مجلس مانده «حضور نیافتن» است.
علیخانی در پاسخ به این سؤال که این شیوه اعتراض تاثیری هم دارد گفت: اگر تاثیری ندارد چرا از حضور نیافتن اقلیت این قدر عصبانی و ناراحت هستند.
وی اظهار داشت: فراکسیون وفاق هم چون فرصت صحبت نیافته بود حضور نداشتند البته وفاقی ها خط و خطوط به آن معنا ندارند و بیشتر به اکثریت نزدیک هستند.
علیخانی تأکید کرد: پیش از این در جلسات مشترک با دولت از فراکسیون های مختلف فرصت صحبت و بیان نظرات می یافتند اما در مورد جلسه شب گذشته آقایان می گویند بحث اقتصاد و بودجه بوده و فراکسیونی نبوده است.
عضو فراکسیون اقلیت ادامه داد:‌ از اعضای فراکسیون اقلیت هم در کمیسیون های اقتصادی حضور دارند و می توانستند جلسه شب گذشته صحبت کنند.
علیخانی گفت: اگر آقای حداد هم زمانی که اقلیت مجلس ششم بود با او این رفتار می شد صحیح بود؟



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین