کد خبر: ۳۵۳۹۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

اولین واکنش به نارنجک هایی که یکشنبه شب آزادی را لرزاند

مدیر کل حراست وزارت ورزش می گوید ورزشگاههای اروپایی امنیت شان نسبت به ایران کمتر است!
آفتاب‌‌نیوز : رضا حسنی خو در همایش افسران امنیتی فوتبال، یک روز پس از انفجارهای تلخ نارنجک های دست ساز توسط پرسپولیسی ها در آزادی، از امنیت بالای ورزشگاههای ایران سخن گفت. در این کارگاه آموزشی علاوه بر مدیر امنیتی Afc، مدیریت امنیتی فیفا هم حضور دارد. او درباره اتفاقات تلخ یکشنبه شب، چنین حرف هایی زد: «ما در کلاس آموزشی فیلم هایی دیدیم که به خوبی نشان می داد وضعیت امنیت ورزشگاهها در اروپا بدتر از ایران است. البته ما باید پیگیر مشکلات هستیم ولی چیزی که خبرنگاران می گویند، به نظرم درست نیست چون فاصله زیادی با امنیت استاندارد ورزشگاهها نداریم.»

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان درباره اتفاقات این مسابقه توضیحات بیشتر هم داد: «ما باید بیشتر دقت کنیم. البته همینطور نیروی انتظامی. من خواهشم این است که تحلیل ها طوری نباشد که بهانه دست دشمنان ما بدهد که بگویند ایران امنیت ندارد.»

او همچنین در ادامه درباره مدارکی که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک افشا کرد و نشان می داد اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب هیات دولت رسیده است، گفت: «این حرف ما نبود. سازمان بازرسی کشور نامه ای به وزارت ورزش زد و اعلام کرد که اساسنامه فدراسیون فوتبال مجوز ندارد. ما هم استعلام گرفتیم و دیدیم راست می گویند چون مصوبه ای وجود ندارند. اشکالی ندارد، دوستان مصوبه را بیاورند و مشکل حل شود.»

حسنی خو همچنین توضیح داد که تائید صلاحیت نامزدهای فدراسیون ها کار آنهاست. او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کفاشیان باید مجوز بگیرد تا در انتخابات شرکت کند، گفت: «خیلی نمی‌دانم موضوع چیست. ما قانونی را برای دوشغله‌ها تصویب کردیم که باید افراد از دولت مجوز بگیرند. من خیلی در ریز این ماجرا نیستم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
5
7
آره اگه الان تو تبریز اون اتفاق افتاده بود تو بوق و کرنا میزدن و 60 جلسه محروم میکردن تراکتورو
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین