کد خبر: ۳۵۳۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

یک نماینده مجلس: 7 عضو شورای نگهبان تایید صلاحیتم کردند اما این تایید، ابلاغ نشد

اینکه نتوانستم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابم، تقدیر الهی بود.
آفتاب‌‌نیوز : نماینده مردم کلیبر در مجلس نهم گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دل رهبر را شاد و چهره مخدوش دشمنان انقلاب را مایوس کرد.

به گزارش ایسنا، ارسلان فتحی‌پور در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت رحلت آیت‌الله طبسی، گفت: در طول 12 سال فعالیتم در مجلس به عنوان خادم ملت در سنگر تقنین و نظارت از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

نماینده مردم کلیبر در مجلس نهم خاطرنشان کرد: اینکه نتوانستم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابم، تقدیر الهی بود. در بررسی‌ها مشخص شد بی‌گناهم. با امضای 7 نفر از فقها و حقوقدان‌های شورای نگهبان تایید صلاحیت شدم اما متاسفانه تایید صلاحیتم ابلاغ نشد. خدا بزرگ است. از قانون تمکین می‌کنم و همچنان خود را سرباز ولایت و ملت می‌دانم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خود را در انجام این مسئولیت سربلند و در آزمون نمایندگی ملت، موفق دانست و افزود: یکی از راهبردهایم در تمام دوران مسئولیتم در مجلس ایجاد تعامل مثبت و برخورد برادرانه با تمامی مسئولان و مردم برای برداشتن گام مثبت برای عمران و آبادانی و توسعه منطقه و کشور بود که توانستم بیش از 3000 میلیارد اعتبارات عمرانی جذب کنم.

وی ادامه داد: بخشی از تلاش‌های اینجانب منجر به ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی متعدد،‌ ارتقاء تقسیمات کشوری و ایجاد دو شهرستان جدید در منطقه، ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در محدوده خداآفرین، استقرار گمرک مستقل در منطقه، اتمام سد خداآفرین، پایاب سد ارسباران، شروع دوبانده کردن جاده اهر – کلیبر،‌ راه‌اندازی مراکز آموزشی دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور در شهرستان‌های حوزه انتخابیه، ایجاد مراکز متعدد فرهنگی، گردشگری و بهداشتی، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان 92 تختخوابی شهرستان کلیبر، ایجاد کارخانجات صنعتی برای جوانان منطقه شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین