کد خبر: ۳۵۳۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

نماینده اصولگرای مجلس: برخی که ظاهرا در انتخابات شکست خوردند پیروز واقعی‌اند

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد:‌ برخی که ظاهرا در انتخابات شکست خورده‌اند به دلیل حفظ اصول و مبانی و ارزش‌های دینی پیروز واقعی هستند.
آفتاب‌‌نیوز :  مصطفی افضلی‌فرد در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت: رفع تحریم‌های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران توسط قدرت‌های مستکبر و زورگو از عمده‌ترین خواسته‌های رهبر و ملت و قوای سه گانه است. همه تعهدها و دادن امتیازها به خاطر این نکته بوده اما به رغم رفت و آمد هیاتهای تجاری واقتصادی اروپایی، مردم آثار رفع تحریم‌ را در محیط کسب و کار و مبادلات تجاری و بازرگانی به ویژه در معیشت خود احساس نمی‌کنند.

وی همچنین تصریح کرد:‌این که عنوان می‌شود دلیل اصلی این امر ترس اروپایی‌ها از آمریکایی‌هاست برای فرار طرف اروپایی از تعهد خود و نوعی نقض برجام است که باید فکری اساسی برای آن بشود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم پای صندوق‌های رای در 7 اسفند گفت: بعضی‌ها که ظاهرا پیروز شده‌اند در واقع مغلوب شده‌اند و برخی که ظاهرا شکست خورده‌اند به دلیل حفظ اصول و مبانی و ارزشهای دینی پیروز واقعی میدان مبارزه عقل هستند چراکه اجازه ندادند دینشان پلی برای دنیای دیگران باشند.

افضلی‌فرد خطاب به مسئولان اجرایی و قضایی و نظارتی خواستار رسیدگی به برخی تخلفات انتخاباتی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: چه در نتیجه انتخابات اثر داشته باشد و چه نداشته باشد شجاعانه اقدام به رسیدگی کنید و بگذارید متخلفان اقتدار و قاطعیت نظام را در برخورد با تخلفات ببینند. ناکارآمد نشان دادن نظام در هر موضوعی از جمله در موضوع رسیدگی به تخلفات محرز و ثابت شده‌ی انتخاباتی ظلم بزرگی به نظام و کشور است و امید و اعتماد مردم را نسبت به نظام اسلامی کم رنگ‌تر می‌کند. البته همه ما به نتیجه انتخابات پس از طی فرآیند قانونی احترام می‌گذاریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
به حای اقرار به اشتباهات خود انها را توجیه می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین