کد خبر: ۳۵۳۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

باهنر: مجلس دهم معتدل خواهد بود

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین بابیان اینکه مجلس دهم مجلس معتدلی خواهد بود که کمک دولت بوده و یا مطالبه گر خواسته های مردم برای حل مشکلات کشور می شود تصریح کرد: مصلحت نبود فضای انتخاباتی در تهران دوقطبی شود.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا باهنر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در دفتر جامعه اسلامی مهندسان اظهار داشت: تصمیم اخیر شورای همکاری خلیج فارس در این که حزب الله لبنان را به عنوان یک سازمان تروریستی مطرح می کند به نظر می رسد حرکات پازلی است که دشمن برای جنگ نیابتی پیاده کرده بود و این پازل را با تصمیمات سران کشورهای عربی تکمیل می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، وی افزود: حزب الله لبنان افتخار جهان اسلام ، افتخار مقاومت و ناجی بسیاری از کشورهای عربی از تجاوزات بی حد و حصر رژیم صهیونیستی است که احساس می کند حزب الله رفیقی برای آنهاست؛ که از جهتی درست فکر می کند.

باهنر ادامه داد: برخی کشورهای عربی یا سرنوشتشان به دست پیرمردهای مسن آلزایمری افتاده که تشخیص منافع شخصی خود را از دست داده اند و یا به دست جوانان بی تجربه ای است که احساس می کنند منافع آنها با منافع صهیونیست ها گره خورده است.
وی ادامه داد: خواب آشفته آقایان تعبیر نخواهد شد و آمریکا هم به این واقعیت پی برده که ادامه این حکومت قرون وسطایی امکان پذیر نیست و در ساعات آخر اقتدار خود هستند و ابزار دستی برای صهیونیست ها شده اند.

* مجلس دهم مجلسی معتدل خواهد بود

باهنر همچنین در خصوص مجلس دهم گفت: مجلس دهم مجلس معتدلی خواهد بود که کمک دولت بوده و یا مطالبه گر خواسته های مردم برای حل مشکلات کشور می شود.
وی افزود: خواسته اصلی مردم عبور از رکود است که برای بسیاری از خانواده ها ملموس است و در نرخ بالای بیکاری خود را نشان می دهد.

*مصلحت نبود فضای تهران دو قطبی شود

باهنر همچنین در خصوص فضای انتخاباتی اصولگرایان در پیش از انتخابات گفت: مصلحت نبود فضای تهران دو قطبی شود که فضای انتخاباتی را سنگین و تند کرد و در چنین فضایی نتیجه انتخابات چنین شد.
وی در خصوص ارایه لایحه بودجه گفت: اگر دولت لایحه چند دوازدهم را ارایه نکند، مجلس یک طرح چند دوازدهم را به تصویب می رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین