کد خبر: ۳۵۴۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

حمایت عجیب زیدان از رونالدو در مقابل هواداران

سرمربی رئال مادرید نمی‌خواهد مهاجم ارزشمند خود را از دست بدهد.
آفتاب‌‌نیوز :
سه شنبه شب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آغاز می شود. رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان رم است. سفیدپوشان دیدار رفت را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشته‌اند.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: رم تیم خوبی است اما من بیشتر نگران بازیکنانم هستم. آنها می‌دانند که بازی سختی خواهند داشت. رم خط حمله قوی دارد. تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. خیلی‌ها فکر می‌کنند بازی فردا آسان خواهد بود اما به نظر من این چنین نیست. بازی سختی خواهد بود. باید تهاجمی بازی کنیم و پیروز میدان شویم.

سرمربی مادرید درباره وضعیت برخی از بازیکنان تیم گفت: خامس بازیکن متعهدی است که به خوبی تمرین می‌کند. همیشه از او می‌خواهم بهتر بازی کند چون بازیکن باهوشی است. او از قبل بهتر شده و این را نشان داده است. بورخا مایورال در سه دیدار بازی خوبی به نمایش گذاشت. او بازیکن کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) است اما برای تیم ما اهمیت دارد.

زیدان درباره برخی هواداران که خواهان فروش کریستیانو رونالدو هستند اظهار کرد: نمی‌خواهم به هیچ وجه او را از دست بدهم. سرمربی تیم من هستم و برنامه‌ای برای فروش او ندارم. اگر هوداران او را هو می‌کنند من و بقیه را نیز هو می‌کنند. هواداران انتظار بیشتری از بازیکنان تیم مورد علاقه خود دارند. فکر می‌کنم این موضوع برای بهتر شدن شاگردانم خوب باشد. معتقدم هواداران بازیکنان را خیلی دوست دارند و آن اهمیت بیشتری دارد.

او در رابطه با دعوت نشدن مارسلو به تیم ملی برزیل گفت: او آماده است تا برای مادرید بازی کند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم همین است. دعوت شدن یا نشدن او به سرمربی تیم ملی مربوط است.

سرمربی فرانسوی هواداران را برای تیم مهم خواند و افزود: طرفداران از اهمیت خود آگاه هستند. زمانی که می‌بینند اتفاقات باب میل‌شان پیش نمی‌رود اعتراض می‌کنند. این بخشی از فوتبال است. من خودم بازیکن بودم و به این موضوع اهمیت زیادی نمی دادم.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، زیدان در پایان درباره شرایط فرانچسکو توتی در رم گفت: او بازیکن بزرگی است و همیشه به او فکر می‌کنم. او دوران درخشانی داشته است. توتی اکنون در شرایط سختی به سر می برد ولی هر بار که فرصت بازی پیدا می‌کند خوشحال می‌شوم. سرمربی باید به او فرصت بازی بدهد تا تیم را ترک نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین