کد خبر: ۳۵۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۵۹

محمد خرکش برای تامین مخارج ازدواج،گوشت الاغ می فروخت!

آفتاب‌‌نیوز : به دنبال كسب گزارشي مبني بر اين كه دو تن به نام‌هاي علي و محمد با خريد الاغ‌هاي روستاهاي اطراف استان تهران اقدام به سلاخي آنها در شهرستان دماوند كرده و سپس به جاي گوشت گاو به فروش مي‌رسانند، اكيپي از ماموران آگاهي دماون براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

با آغاز تحقيقات پليسي در حالي كه مخفيگاهي كه الاغ‌ها در آنجا سلاخي و گوشت آنها بسته‌بندي مي‌شد، شناسايي شده بود، كارآگاهان با هماهنگي با هماهنگي مقام قضايي در 12 ديماه متهمان را حين انتقال گوشت‌هاي بسته‌بندي شده الاغ به تهران دستگير كردند.

در بازرسي از اين مخفيگاه، 250 كيلوگرم گوشت الاغ و يك دستگاه خودرو پژو كه به وسيله آن گوشت‌ها به تهران انتقال داده مي‌شد، كشف و توقيف شد.

محمد معروف به محمد خركش، متهم اصلي اين پرونده در بازجويي‌هاي ماموران اعتراف كرد: چند ماه پيش در يك قصابي در تهران كار مي‌كرده و در آنجا با شخصي به نام احمد كه در پخش و توزيع گوشت به صورت گسترده در تهران فعاليت داشت، آشنا شدم كه پيشنهاد اين كار را به من داد.

اين متهم افزود: براي تامين مخارج عروسي‌ام، پيشنهاد احمد را پذيرفتم و از اين رو مدت دو ماه است كه با خريد و سلاخي 7 رأس الاغ از روستاهاي اطراف، گوشت آنها را كيلويي 2500 تومان به احمد فروخته و او نيز به جاي گوشت گاو به قصابي و كبابي‌هاي تهران مي‌فروخت.

پرونده محمد خركش كه حين انتقال گوشت‌هاي مكشوفه به تهران دستگير شد جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
نادان بجای این داستانها روش شناخت گوشت الاغ و فرق آن با گوشت گاو را می نوشتی؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین