کد خبر: ۳۵۴۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

سردر سینماهای «من سالوادور نیستم» تغییر می‌کند

حبیب اسماعیلی با اشاره به تغییر سردر سینماها گفت: با حذف بازیگر زن خارجی لطمه‌ای به فیلم نمی‌خورد و آن را حذف می‌کنیم و سردرها و بیلبردهای جدید در سینماها نصب می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : حبیب اسماعیلی درباره تغییر سردر سینماهای نمایش دهنده فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: بنرهای  در سردر سینماها نصب شده بود  با  تصویر بازیگر زن خارجی فیلم است که با مجوز ارشاد این تصاویر آماده و در سردر سینماها نصب شد که امروز ماموران اماکن به این سردرها ایراد گرفته و در دو سالن سینما از جمله ماندانا برداشتند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: تغییراتی که اداره اماکن نیروی انتظامی مد نظرش است را پذیرفتیم زیرا معتقدیم فیلم «من سالوادورنیستم» فیلمی سلامت است و ما هم تغییری که مد نظر اداره اماکن است را می پذیریم و امشب سردرهای جدید سینماها را بدون بازیگر زن خارجی و با بازیگران ایرانی آماده و به سینماهای نمایش دهنده ارایه می دهیم. استقبال از این فیلم به خاطر عکس چهره‌زن بازیگر خارجی نیست که نبودش به فیلم لطمه بزند. ما به قوانین احترام می‌گذاریم و اگر این عکس باعث سوءتفاهم شده است آن را حذف خواهیم کرد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که پیش از این از تصویر زن خارجی در تبلیغ فیلم ها استفاده شده است گفت: بله تصویر بازیگر زن خارجی فیلم «گذشته» بر سردر سینماها بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. البته ما سوءتفاهم را برطرف می‌کنیم و اداره اماکن هم با ما همکاری لازم را داشته و به ما فرصت داد تا بیلبردها و سردرها را تغییر دهیم.

وی در خاتمه به فروش خوب فیلم اشاره کرد و گفت: فیلم «من سالوادور نیستم» باعث رونق سینماها شده است و باعث رونق این ماه از سال شده است امیدواریم فیلم‌های اکران نوروزی هم فروش خوبی داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
2
... تمام مدت داره ميگه باشه چشم باشه چشم.... اشتباه كردم .... باشه چشم....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین