کد خبر: ۳۵۴۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

درخواست پسر سالار عقیلی از مردم +عکس

سومین شب از «سه‌ستاره» با حضور سالار عقیلی و پسر کوچکش رنگی دیگر به خود گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : «سه‌ستاره» در سومین شب خود با شعار «شما انتخاب کنید» به روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در کنار مجریان و گزارشگران، نوبت به معرفی کاندیداهای خوانندگی رسید که طبق آنونس این بخش میثم ابراهیمی، احسان خواجه‌امیری، علی زند وکیلی، رضا صادقی، سالار عقیلی، علیرضا قربانی، رضا یزدانی و مهدی یغمایی از کسانی بودند که در میان نامزدهای این نظرسنجی حضور داشتند.

مهمان اول برنامه میثم ابراهیمی بود. وی در همان ابتدای صحبت‌های خود گفت: «آهنگ چشماتو بستم را برای خدا خوندم. مطمئن هستم مردم ارتباط خوبی با این کار برقرار کردند. اگر این کار را خودم نمی‌خواندم، باز به آن خودم رای می‌دادم».

درخواست پسر سالار عقیلی از مردم

علیخانی دلیل اصرار وی بر این امر را پرسید. ابراهیمی گفت: چرا که خیلی‌ها با شنیدن این اثر روند زندگی‌شان تغییر کرده. حتی بعضی‌ها می‌گویند با خدا آشتی کردیم.

علیخانی در ادامه در خصوص کنسرت وی پرسید و گفت دیگر نمی‌خواهم بپرسم چطور به تو برج میلاد دادند و به بقیه نمی‌دهند. ابراهیمی عنوان کرد: مشکلی نیست. چون خواننده‌ای هستم از اول برای رسانه ملی کار کردم و خط قرمزی نداشتم.

علیخانی در ادامه خیلی صریح با مدیران فرهنگی صحبت کرد و گفت: نکته‌ای که وجود دارد، این است که فضا برای معرفی خوانندگان خیلی کم است و اگر کلیپی ساخته می‌شود فقط برای معرفی است. چرا که فضا برای نشان دادن استعدادها نداریم.
 
وی ادامه داد: دوستان در شهرداری هم باید سالن‌های خوبی در اختیار خوانندگان بگذارند. از طرفی مجوز گرفتن کنسرت هم سخت شده. هر از گاهی مجوز صادر شده؛ اما در عمل شاهد اتفاق دیگری هستیم.

در ادامه ویدئو خواننده برنامه «شب کوک» مهدی یغمایی پخش شد.
 
یغمایی عنوان کرد: تیتراژ «شب‌کوک» یک فرمت جدید از نوع مناجات با خداست. چرا که مناجات گرایش به موسیقی سنتی دارد؛ اما این بار تلفیق پاپ و کلاسیک است.
 
وی ادامه داد: برنامه «سه‌ستاره» ارزشمند است و حضور این برنامه جای خوشحالی دارد. اهل چاپلوسی نیستم، اما افتخار می‌کنم در برنامه‌ احسان علیخانی حضور دارم. برنامه «سه‌ستاره» را ببینید و رای بدهید.

در ادامه برنامه سالار عقیلی خواننده سریال «معمای شاه» در برنامه حضور پیدا کرد. بعد از احوالپرسی عقیلی با مخاطبان، علیخانی عنوان کرد: فارغ از اینکه سالار در اینجا حضور دارد، همه من را در صراحت می‌شناسدن و بی‌تعارف می‌گویم که اثر «معمای شاه» سالار عقیلی از بهترین‌های امسال بود. حال بی‌نظیر داشت.

علیخانی از این کار به عنوان یک کار متفاوت یاد کرد و گفت: این اثر تاریخ مصرف ندارد و بیست و چهل سال دیگر هم گوش کنید، انگار تاریخ معاصر را ورق می‌زنید.

عقیلی عنوان کرد: چند بار در کنسرت‌ها این اثر را اجرا کردم و از طرف مردم با استقبال مواجه شده است. در طول سریال چند اثر موسیقایی دیگر هم پخش می‌شود.

علیخانی از دلایل استقبال مردم از این آهنگ سوال کرد. عقیلی اظهار داشت: شما به بنده لطف دارید. از طرف جوان‌ها عکس‌العمل‌های جالبی را دیدم. یادم است رفته بودم نمایشگاه ماشین، صاحب نمایشگاه گفت: فقط یک بار بگو «ایران». من همیشه عاشقانه مردم را دوست داشتم و دارم و خواهم داشت و تا آخرین نفس برای مردم می‌خوانم و همان‌طور که همیشه گفتم «چه در کنج قفس باشم، چه در پرواز می‌خوانم؛ قناری فطرتم تا زنده‌ هستم می‌خوانم»

به طور کلی مردم از کارهای ملی میهنی استقبال می‌کنند؛ چرا که مردم از «تبریز در مه» هم استقبال کردند. از طرفی ما یک مثلث هستیم. دکتر افشین یداللهی، بابک زرین و من که نتیجه‌های خوبی گرفتیم. دکتر یداللهی یکی از بهترین شاعران ایران زمین است. همکاری نوازنده، شاعر، آهنگساز با هم یک کار خوب را رقم می‌زند.

علیخانی عنوان کرد: شما یک نوازنده دارید که نمی‌توانید نسبت به او بی‌اعتنایی داشته باشید. باید بگویم همسر آقای عقیلی یکی از نوازنده‌های خوب کشورمان هستند.

در ادامه برنامه ویدئوی علیرضا قربانی پخش شد. قربانی در این ویدئو عنوان کرد: من داستان سریال را نقطه بسیار مهم «کیمیا» می‌دانم. داستان خانواده‌ای که اتفاقات هر یک از اعضای خانواده مشخص بود. من برای بهتر شدن موسیقی کار سکانس‌هایی از سریال را دیدم.

وی در خصوص برنامه «سه‌ستاره» عنوان کرد: خیلی ممنونم از بزرگوارانی که امشب در برنامه «سه‌ستاره» من را می‌بینند. واقعیت این است که صمیمانه مردم را دوست دارم و دلم می‌خواهد کارهایم برای جامعه اثرگذار باشد.

علیخانی در ادامه برنامه در خصوص اسامی انتخاب شده خوانندگان گفت: شبکه‌های مختلف در نامه‌های اولیه آثار را معرفی کردند و بعد این اسامی تجمیع شده به دست هیئت انتخاب سی نفره رسید و برنامه «سه ستاره» فقط اجراکننده است و انتخاب‌کننده نیست؛ چرا که بسیاری از خوانندگان سوال داشتند به چه صورت اسامی انتخاب شده است.

سالار عقیلی در پاسخ به سوال علیخانی در رابطه با کار جدید خود گفت: سه روز پیش جدیدترین آلبومم به نام «عاشق می‌شویم» وارد بازار شد. آهنگسازی این آلبوم را پیمان سلطانی که حدود 12 سال پیش «وطنم وطنم» را با هم همکاری داشتیم، انجام داده است. همچنین کار «قصه باران» را با امین بیات داشتم و یک دی وی دی به نام «یک خانه پر ز مستان» را با کیوان ساکت روانه بازار کردیم.

در ادامه برنامه درباره تفکیک موسیقی پاپ و سنتی صحبت شد که عقیلی عنوان کرد: نمی‌توانیم این را از هم جدا کنیم. چرا که مردم هم تفکیک‌پذیر نیستند. افرادی هستند که هم سنتی و هم پاپ گوش می‌کنند. به شخصه احترام خاصی به هنرمندان پاپ می‌گذارم. از طرفی باید بگویم که موسیقی مرز نمی‌شناسد و دنیای عظیمی است.

در میان صحبت‌های سالار عقیلی، «ماهور» پسرش در سوی دیگر استودیو حضور داشت که عقیلی از حضور وی تعجب کرد.

علیخانی رو به ظلی‌پور کرد و گفت: «بیا یه کار بی‌رحمانه کنیم. ازش سوال کن به کی رای میده؟»

بعد از اینکه اسامی خوانندگان را برای خواندند، ماهور گفت: «به سالار عقیلی رای می‌دهم»

علیخانی گفت: «معلومه دیگه به باباش رای ندهد، به کی رای بده!».

ظلی‌پور به خانواده هنری سالار عقیلی اشاره کرد. چرا که ماهور، تنبک، ویولن و پیانو می‌زند و نقاش خوبی است. از طرفی آواز هم می‌خواند.

ضمن خداحافظی، «ماهور» گفت: «لطفا به بابای من رای بدید».

در آخرین ویدئوی پخش شده شب گذشته، احسان خواجه‌امیری پیشاپیش سال 95 را تبریک گفت و برای همه ایرانی‌ها آرزوی سال خوب همراه با سلامتی کرد.

وی گفت: از زمانی که متوجه شدم، تیتراژ پایانی «ماه عسل» در بین بهترین‌های موسیقی سال 94 قرار گرفته، بسیار خوشحالم. در سال 94 مشکلاتی داشتم. پدرم کسالت‌ دارد و امیدوارم استاد هرچه زودتر حالش بهتر شود. خودم هم درگیر کارهای عقب افتاده بودم. امیدوارم سال 95 سال پرباری برای همه باشد. جا دارد به احسان علیخانی، بابت ماه عسل 94 تبریک بگویم. من سعی کردم، دلی کار کنم. امیدوارم مردم دوست داشته باشند. در حال حاضر هم دوست دارم، به عنوان کوچکترین نماینده «ماه عسل» سهمی داشته باشم. ارزشمندترین هدیه برای یک هنرمند این است که کارش مورد توجه قرار بگیرد. هر چه موبایل دارید، بردارید و رای بدهید. پرچم را بالا نگه دارید. امیدوارم شب عید جایزه‌ام را از دست شما بگیرم.

مهدی یغمایی هم در بخش آخر برنامه «سه ستاره» با شور و انرژی ویژه‌ای به روی صحنه آمد و هنگام اعلام نتایج نظرسنجی خوانندگان تا آن لحظه توسط ظلی‌پور، در حالی که پشت به صفحه نمایش ایستاده بود؛ نگران، منتظر شنیدن اسمش به عنوان حداقل نفر سوم بود ولی کم‌کم به رتبه‌های بعدی هم راضی شد و با اعلام جایگاه چهارم با خرسندی رضایت خود را ابراز کرد و گفت: «خیلی دوست دارم رای بیارم؛ ولی در نهایت کسی که حرف اول و آخر را  می‌زند، شما هستید».

علیخانی در پایان برنامه عنوان کرد: برای شرکت در نظرسنجی تا 25 اسفند زمان دارید و دیدن نتایج تا جمعه امکان‌پذیر است. 

گفتنی است؛ «سه‌ ستاره» با محوریت انتخاب برگزیدگان تلویزیون در سال 1394 هرشب حوالی 20 و چهل و پنج دقیقه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی هشت شب به صورت زنده کاندیداهای آثار و برنامه‌های تلویزیونی را اعلام می کند و قرار است در هشت بخش اصلی که شامل «مجری»، «برنامه‌های ورزش و سرگرمی»، «گزارشگران برنامه‌ای»، «مجموعه‌های داستانی و نمایشی»، «بازیگران مرد»، «بازیگران زن» و دو بخش جنبی متشکل از «ورزشکاران برتر زن و مرد» این کاندیداها به مردم معرفی بشوند تا مردم با ارسال نظراتشان به سامانه پیامکی برنامه برگزیده شان را معرفی کنند. در نهایت در برنامه سال تحویل 95 با جمع بندی نتایج نظرسنجی در هر سه بخش ستاره معرفی و تندیس‌اش در حضور مهمانان مردمی که در استودیو حاضر هستند به او اهدا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین