کد خبر: ۳۵۴۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷

کواکبیان: گزینه ما برای ریاست مجلس عارف است

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: عارف گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم است؛ مگر آنکه عقل جمعی فراکسیون تصمیم دیگری بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: عارف گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم است؛ مگر آنکه عقل جمعی فراکسیون تصمیم دیگری بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری در نشست دفتر سیاسی تشکل متبوعش با ارائه تحلیلی از انتخابات هفتم اسفند، گفت: بزرگ‌ترین پیام انتخابات مجلس دهم بازگشت قوه مقننه به جایگاه واقعی خویش و لزوم خانه تکانی درون مجلس بود. مردم با انتخاب اکثریت اصلاح‌طلب و اعتدالگرا و حتی اصولگرایان معتدل، عناصر افراطی مخالف مطالبات مردم و قانون گریز را کنار زدند.

وی به ضرورت ایجاد فراکسیون اصلاح‌طلبان اعتدال‌گرا، اشاره کرد و گفت: بعید می‌دانم ما فراکسیون‌های سیاسی غیر از اصلاح‌طلبان اعتدال‌گرا و اصولگرایان بر مجلس دهم داشته باشیم، زیرا معمولا عناصر مستقل در ‌‌نهایت به نفع یک جریان سیاسی گرایش بیشتری نشان خواهند داد، البته ما هنوز 69 کرسی برای دور دوم انتخابات داریم که تصورم این است باز هم اکثریت به نفع اصلاح‌طلبان خواهد بود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه مردم تهران با رای لیستی ثابت کردند که به خوبی می‌توان گام‌های اساسی جهت تقویت تحزب برداشت، گفت: مجلس دهم می‌تواند زمینه‌های انتخابات حزبی را فراهم سازد، البته بار مسئولیت‌ منتخبان ملت بسیار زیاد است و اگر خوب عمل نکنند مردم از آنان رویگردان خواهند شد. مردم، خدمت می‌خواهند و با هیچکس و هیچ حزب و جناحی عقد اخوت نبسته‌اند.

کواکبیان با اشاره به مشکل بزرگ اشتغال و پیامدهای نامطلوب بیکاری به ویژه فارغ‌التحصیلان بیکار، گفت: هر چند برنامه ششم می‌تواند مسیر دشوار مشکلات اقتصادی و معیشتی و رکود واحدهای تولیدی را همواره سازد، اما ما باید در سال 95 حتما برخی طرح‌های اورژانسی و ضربتی را برای موضوع بیکاری داشته باشیم.

وی در پایان به لزوم انتخاب ترکیبی از همه فراکسیون‌ها در هیئت رئیسه اشاره کرد، گفت: هر چند گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم آقای دکتر عارف می‌باشد، اما ما تابع عقل جمعی فراکسیون اصلاح‌طلبان اعتدال‌گرا خواهیم بود.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به خاطر اعتمادی که به وی داشتند، گفت: خاضعانه از خداوند سبحان توفیق خدمتگزاری مطلوب به مردم را دارم تا بتوانم امانت‌دار خوبی برای ملت سرافراز ایران باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
0
.. آقای عارف بسیار ارزنده هستند ولی ملاحظاتی دارند.. آقای مطهری در شرایط فعلی و سرعت بیشتر بهتر هستند..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین