کد خبر: ۳۵۴۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

قالیباف: دو طبقه شدن بزرگراه همت بعید است

شهردار تهران با اشاره به مطالعات اولیه انجام شده در خصوص دو طبقه شدن بزرگراه همت حد فاصل ستاری تا شیخ فضل‌اله گفت: بر اساس این مطالعات بعید به نظر می‌رسد این بزرگراه دو طبقه شود.
آفتاب‌‌نیوز : محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح فاز دوم دریاچه خلیج فارس افزود: با افتتاح این بخش از دریاچه خلیج فارس قطعا در ایام نوروز این مجموعه مورد استقبال گسترده شهروندان و میهمانان شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با افتتاح ضلع جنوبی دریاچه در قالب فاز سوم همزمان با افتتاح تونل حکیم و ادامه این بزرگراه به طول 10 کیلومتر جاده‌ی قدیم و مخصوص کرج به بزرگراه حکیم متصل خواهند شد.

شهر تهران درباره روند ساخت و سازها در منطقه 22 تهران تاکید کرد:‌ طرح تفصیلی ویژه این منطقه به زودی در کمیسیون ماده 5 به تصویب می‌رسد و ادامه روند ساخت و سازها بر اساس این طرح انجام خواهد شد. در افق 1404 برای این منطقه جمعیت بیش از 700 هزار نفر در پیش‌بینی شده است.

وی درباره ایجاد اردوگاه شهید میرحسینی برای اسکان‌های نوروزی نیز گفت: این اردوگاه در منطقه 22 برای پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شده است.

به گزارش ایسنا، قالیباف توسعه اماکن تفرجگاهی در منطقه 22 را مهمترین موضوع قابل پیگیری در منطقه عنوان کرد و افزود: از این پس سیاست‌ها در این منطقه به سمت اجاره‌ مکان‌های تفرجگاهی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین