کد خبر: ۳۵۴۴۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹

هدف سید حسن خمینی از ورود به انتخابات

یادگار امام خمینی بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند و تصریح کرد: نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام سید حسن خمینی در دیدار اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آنچه در جریان مقدمات و متن انتخابات اخیر رخ داد، اظهار داشت: همانگونه که ماه ها قبل از ثبت نام با برخی دوستان مطرح کرده بودم، از روز اول تقریبا مطمئن بودم که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، گرچه نتایج مبارکی که در پی آمد بیش از حد تصور بود.

وی جلوگیری از مصادره امام را هدف اصلی از ورود خویش به انتخابات خواند و تأکید کرد: باید تلاش کنیم امام نماد وحدت ملی جامعه ایران باقی بماند.

یادگار امام با تأکید بر تقویت عناصر مختلف وحدت ملی و با اشاره به قدرت عظیم مذهب تشیع در وحدت جامعه ایران، شخص امام خمینی را انسان بزرگی خواند که امروز نیازمند آن هستیم و یادآور شد: جمهوری اسلامی ثمره مجاهدت 1400 ساله تشیع است و پشتوانه این دستاورد نیز اندیشه و کاریزمای شخص امام راحل است، لذا عظمت این شخص نباید بشکند و باید جلوی به انحصار درآمدن آن توسط یک جریان را نیز بگیریم.

به گزارش جماران، سید حسن خمینی، بازگشت به امام در جریان تحولات سیاسی جاری کشور را یک امر مبارک خواند و افزود: باید قرائت های مختلف در این چارچوب به رسمیت شناخته شود و نباید کسی را به زور از این دایره بیرون کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
1
0
از بیانات آقای خمینی سپاسگزاریم.انشا الله در دوره بعد درخبرگان شرکت کنید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین