کد خبر: ۳۵۴۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

مرگ خواهر متوفی در ریزش دیواره قبر

ریزش دیواره قبر در محل گلزار شهدای یافت‌آباد پیرزنی 65 ساله را به کام مرگ فرو برد.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی بروز این حادثه شهروندان صبح سه‌شنبه در تماس با سامانه 125 با اطلاع‌رسانی این حادثه خواستار کمک آتش‌نشانان شدند. ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ‌88 و گروه امداد و نجات 5 را ساعت 11:12 سه‌شنبه راهی محل حادثه در منطقه یافت آباد بلوارالغدیر کرد.

حسین حسین بیگی معاون عملیات منطقه 4 آتش‌نشانی دراین خصوص اظهار داشت: خانواده‌ای به اتفاق اقوام خود درمحل گلزار شهدای یافت آباد در حال تدفین پیکر یکی از بستگان خود بودند که به علت تجمع زیاد افراد در بالای قبر و سست بودن سازه‌های قبر، ناگهان دیواره‌های قبر فروریخت.

به گزارش ایران، وی افزود: به دنبال این حادثه خواهر متوفی که زن 65 ساله‌ای بود داخل قبر و زیر خروارها خاک مدفون شد. حسین بیگی تصریح کرد: آتش‌نشانان بی‌درنگ تلاش‌های خود را برای بیرون آوردن پیرزن گرفتار شده از زیر خاک آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی عملیات ایمن‌سازی و تثبیت موقعیت را انجام دادند و از ریزش مجدد خاک جلوگیری کردند و سپس با آواربرداری موفق شدند این شخص را از زیر آوار بیرون آورند و برای درمان در اختیار امدادگران اورژانس قرار دهند.

معاون منطقه 4 عملیات آتش‌نشانی با اشاره به اینکه امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه بسرعت مصدوم را به بیمارستان انتقال دادند، خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر درمورد علت ریزش آوار هم‌اکنون توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین