کد خبر: ۳۵۴۶۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

تازه‌ترین مرسدس بنز اس‌ال+تصاویر

وقتی که موجودی حسابتان به‌اندازه قیمت یک مرسدس اس‌ال می‌رسد، بازار خودرو رفتار عجیبی از خود نشان می‌دهد؛ گویی محصولات خودروسازان به موارد بسیار زیادی تفکیک می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
در اکثر موارد، خودروسازها به طرز وحشتناکی از کار یکدیگر کپی‌برداری می‌کنند و با بالاترین سرعت ممکن خودروهایی را با مشخصاتی نزدیک به رقیب خود روانه بازار می‌کنند.

اما در رنج قیمت ۱۰۰هزار تا ۱۵۰هزار دلار در رابطه با خودروهای اسپورت کروک، انتخاب‌ها بیشتر بر مبنای شخصیت خریدار و هدفش از خرید قرار دارد. شما می‌توانید با هزینه‌ای بین ۹۷ هزار تا ۱۰۳ هزار دلار یک پورشه ۹۱۱ کابریو یا تارگا را زیرپای خود بیاندازید، یا یک آستون مارتین V۸ ونتیج با قیمتی حدود ۱۲۲ هزار دلار خریداری کنید.

به گزارش پدال، ب‌ام‌و اصولاً در این رنج قیمت خودرویی برای عرضه ندارد. سری ۶ ب‌ام‌و زیر ۱۰۰هزار دلار است مگر اینکه بخواهیم ام۶ را مثال بزنیم. آئودی آر۸ کانورتیبل نیز هنوز روانه بازار نشده است. اگر بخواهیم یک گزینه متفاوت را در میان این نمودار یکنواخت نام ببریم، باید به مرسدس بنز اس‌ال اشاره کنیم. خودرویی که هم اسپورت است، هم به معنای واقعی کلمه راحتی و اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان می‌آورد و به همین دلیل است که ما آن را یک سر و گردن بالاتر از رقیبان خود می‌دانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین