کد خبر: ۳۵۴۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

حادثه دلخراش در اسلام‌شهر+تصاویر

حادثه دلخراشی دیروز در اسلام‌شهر رخ داد که در آن حداقل یک نفر از شهروندان فوت کرد و ۶ نفر دیگر به‌شدت مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
روز گذشته یکی از دلخراش‌ترین حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال رقم خورد که در آن یکی از شهروندان فوت کرد. یکی از پرسنل سازمان آتش‌نشانی منطقه اسلام‌شهر که در صحنه وقوع این حادثه حضور داشته، می‌نویسد:

ما پرسنل شیفت آتش‌نشانی در ایستگاه مستقر بودیم که حدود ساعت چهار و پانزده دقیقه عصر زنگ حادثه خورد و حادثه انفجار در منزل مسکونی 5طبقه در شهرک قاسم‌آباد گزارش شد.

تیم عملیاتی سریعاً اعزام شد و شاید در زمان حدوداً 3دقیقه از گزارش در محل حاضر شدیم، در ابتدا با مشاهده عمق فاجعه و تعداد مصدومین که 7 نفر بودند سریعاً از طریق ستاد و شبکه بیسیم به اورژانس اطلاع دادیم که البته پیش از ما مردم حاضر در صحنه هم به‌کرّات با 115 تماس گرفته و حادثه را گزارش کرده بودند.

به‌علت داشتن آتش، حرارت و دود، مصدومین را که وضعیت بسیار وخیمی داشتند از محل حادثه خارج کردیم و کار ایمن‌سازی محل را انجام دادیم و منتظر اورژانس شدیم ولی متأسفانه اورژانس اسلام‌شهر که دو پایگاه آن با محل حادثه نهایتاً 5 دقیقه فاصله داشت بعد از گذشت 35 تا 40 دقیقه در محل حاضر شدند.

به گزارش فارس، مصدومین که بر اثر شدت انفجار کاملاً عریان شده بودند، با قطع عضو و سوختگی بالای 80 در صد جلوی مردم ناله کردند تا اولین ماشین اورژانس آمد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین