کد خبر: ۳۵۴۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

دستگیری عامل اختلاس از یک بانک

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل اختلاس 7 میلیارد ریالی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان رشت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا میرحیدری دراین‌باره گفت: با ارائه شکوائیه ای از سوی اداره حقوقی یکی از بانک های سطح شهرستان رشت مبنی بر کم شدن وجوه بانک از خزانه، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: کارآگاهان با پیگیری های همه جانبه و تحقیقات صورت گرفته به رئیس خزانه این بانک دولتی مشکوک شده و وی را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

میرحیدری با بیان اینکه متهم در همان ابتدا با توجه به دلایل و مستندات جمع آوری شده بر علیه وی، به جرم خود اعتراف کرد، افزود: متهم از اهمال و سستی عناصر نظارتی بانک سوء استفاده کرده و با جابجایی اسکناس‌های 10 هزار ریالی با 100 هزار ریالی از خزانه بانک مرکزی استان که در محل خزانه این بانک مستقر است، تدریجا در مدت یک سال مبلغ 7 میلیارد و 920 میلیون ریال به خزانه انتقال و سپس وجوه انتقالی را در قالب چک‌های مسافرتی آخر وقت اداری از بانک خارج می کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پلیس گیلان، وی با اعلام اینکه متهم چهار میلیارد و 450 میلیون ریال از وجوه سرقتی را پس از دستگیری به صندوق بیت‌المال عودت داده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و هم اکنون نیز در زندان به‌سر می برد.

به گفته رییس پلیس گیلان به منظور اهمال و کوتاهی عناصر نظارتی در زمان مدت ارتکاب جرم، عناصر نظارتی احضار و تحقیقات آنان از سوی مقام قضایی صادر شده که مراتب تحت پیگیری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین