کد خبر: ۳۵۴۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

از اسکورت تیم مهمان تا فحاشی علیه داور در مصاف استقلال و پدیده

فحاشی به داور و البته درگیری لفظی میان بازیکنان دو تیم از اتفاقات جنجالی دیدار تیم های استقلال و پدیده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار تیم های استقلال و پدیده با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- در همان ابتدای نیمه دوم این بازی جابر انصاری هافبک تهاجمی استقلال به دلیل مصدومیت تعویض شد تا دومین تعویض استقلالی ها هم اجباری باشد.

- واکنش کادرفنی استقلال در دقیقه 47، وقتی که کریمی نتوانست دروازه خالی پدیده را باز کند در نوع خود جالب بود. آنها به گمان گل شدن توپ تا یک قدمی ورود به زمین آمده بودند و باورشان نمی شد این توپ به گل تبدیل نشده است.

- روی نیمکت استقلال در این دیدار خرسندنیا، برهانی، پروپئیچ، طالب لو، نورافکن، برزای و اسماعیلی حضور داشتند. روی نیمکت تیم پدیده هم گرامی، حیدری، حسامی، بیات، قاسمی، رضایی و سالاری نشسته بودند.

- در اواخر نیمه دوم هواداران و بازیکنان استقلال به داوری بازی اعتراض داشتند و بازی عصبی‌ای از سوی دو تیم ارائه شد.

- در ورزشگاه آزادی شایعه شده بود که دکتر گودرزی وزیر ورزش قرار است در ورزشگاه آزادی حاضر شود اما این اتفاق رخ نداد.

- وقت کشی بازیکنان تیم پدیده از مسائل مورد اعتراض استقلالی‌ها بود که در نهایت باعث اخطار گرفتن حسین بادامکی شد. البته این مسئله تنها گوشه ای از جو پرتنش این دیدار بود و بازیکنان دو تیم بارها با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. یکی از این درگیری ها منجر به درگیری فیزیکی رحمتی با سالاری شد و داور هر دو بازیکن را با کارت جریمه کرد.

- آرش برهانی وقتی که به عنوان بازیکن تعویضی برای استقلال وارد میدان شد به شدت از سوی تماشاگران این تیم تشویق شد. هواداران استقلال در این دیدار محسن یوسفی بازیکن سابق تیم خود را نیز تشویق کردند.

- بهنام برزای بعد از پایان این دیدار به دلیل اعتراض به داوری با کارت زرد جریمه شد.

- هواداران استقلال که از عملکرد داور دیدار تیمشان با پدیده به شدت ناراضی بودند پس از به صدا درآودن سوت پایان بازی علیه تیم داوری شعارهای رکیکی سر دادند. آنها همچنین برای نشان دادن عصبانت خود اشیاء مختلفی مانند بطری آب‌معدنی و زباله را به سمت زمین بازی پرتاب کردند. در نهایت این مسئله در کنار فحاشی هواداران استقلال به صالحی باعث شد تا وی در کنار چند مامور نیروی انتظامی قرار بگیرد و ورزشگاه را ترک کند. این مسئله برای بازیکنان پدیده هم رخ داد و آنها هم با اسکورت ویژه نیروی انتظامی زمین مسابقه را ترک کردند.

- بازیکنان پدیده که از جو شکل گرفته در سکوها ترسیده بودند به جای مسیر همیشگی، از پشت دروازه‌ که سکوهایش خالی از تماشاگر بود، به سمت رختکن حرکت کردند.

به گزارش ایسنا، حدود 27 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین