کد خبر: ۳۵۴۶۸۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
صدرالسادات خبر داد:

ثبت نام 330 هزار مشمول غایب برای خرید غیبت/ تنها 185هزار نفر پول داده‌اند

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: پایان سال آخرین مهلت پرداخت جریمه غیبت خدمت سربازی و گرفتن کارت است، از میان 330 هزار نفری که امسال ثبت نام کردند تنها 185 هزار نفرمبلغ جریمه را پرداخت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ایسکانیوز نوشت: سردارحمید صدرالسادات در گفت و گو با یکی از بخش های خبری شبکه خبر بااشاره به آخرین وضعیت خرید غیبت سربازی مشمولان غایب گفت: طرح مربوط به جریمه مشمولین غایب که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید امسال دو بار تمدید شد و به مشمولان غایب این فرصت داده شد تا بتوانند برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که تاکنون در این طرح شرکت کرده اند، تا پایان سال جاری فرصت دارند تا مبالغ تعیین شده را به خزانه دولت واریز کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح خاطرنشان کرد: طی دو مرحله ای که به افراد زمان داده شد، 330 هزار نفر برای پرداخت جرائم خود اقدام کردند و از این تعداد نیز 185 هزار نفر تاکنون مبالغ جریمه خود را واریز کرده اند.

صدرالسادات با اشاره به مدت زمان محدود باقی مانده برای سربازان غایب اظهارکرد: افرادی که بیش از 5 سال از زمان غیبت آنها از خدمت سربازی می گذرد، تنها تا پایان سال برای ثبت نام در طرح مشمولان غایب فرصت دارند.

وی از تخفیف های در نظر گرفته شده برای مشمولین غایب متاهل خبرداد و افزود: مشمولان غایبی که متاهل هستند می توانند از 5 درصد تخفیف در نظر گرفته شده استفاده کنند.

رئیس سازمان نظام وظیفه با تاکید بر اینکه بحث فروش خدمت سربازی به طور کلی منتفی است،گفت: بحث فروش خدمت سربازی در سال 95 به طور کلی منتفی است و این کار باید با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس محقق شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای پرداخت اقساطی جرایم مشمولان غایب در نظر گرفته شده یا خیر؟ بیان کرد: در این رابطه تاکنون به عنوان قانون اطللاعی به سازمان وظیفه عمومی داده نشده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین