کد خبر: ۳۵۴۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

لغو پرواز،سرگردانی6 ساعته مسافران تبریز- بندرعباس

لغو پرواز امروز جمعه تبریز به بندرعباس موجب شد مسافران این مسیر طولانی شش ساعت در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز سرگردان شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
تعدادی از مسافران این مسیر در تماس با ایرنا گفتند: ابتدا اعلام شد پرواز ساعت 7:40 ایران ایر از تبریز به بندرعباس با دو ساعت تاخیر مواجه شده است و پس از شش ساعت معطلی مسافران به آنان گفته شد که پرواز به کلی لغو شده است. 

به گفته آنان این در حالی است که هیچ مسئولی در برابر این همه سرگردانی مسافران پاسخگو نبود و پرواز نیز در نهایت بدون هیچ گونه جایگزینی لغو شد. 

بنا بر اظهارات آنان، قرار است مسافران پرواز امروز صبح تبریز- بندرعباس فردا به پرواز غیرمستقیم عازم این شهر جنوبی کشور شوند. 

بسیاری از مسافران این پرواز را شهروندانی از شهرستان های آذربایجان شرقی و استان های همجوار تشکیل می دهند که جایی برای اسکان در تبریز ندارند و برای کار عازم بندرعباس می شوند. 
مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که مسئولیت وضعیت پیش آمده به عهده شرکت هواپیمایی ایران ایر است و مسئولان این شرکت باید در قبال مسافران خود پاسخگو باشند. 

وی افزود: مسئولان شرکت ایران ایر، علت لغو پرواز تبریز- بندرعباس را دلیل عملیاتی عنوان کرده اند و احتمالا شرکت یا هواپیمایی برای این مسیر نداشته و یا هواپیمای مسیر دچار مشکل فنی شده است.

فرودگاه تبریز در سال 1329 شمسی با ماموریت ارائه خدمات هوایی، پروازهای برنامه ای و غیربرنامه ای، آموزشی و نظامی بر پایه ضوابط سازمان جهانی هوانوردی (ایکائو) راه اندازی شد. 

این فرودگاه در سال 1378 به عنوان یکی از فرودگاه های درجه یک کشور انتخاب شد و از آن تاریخ به عنوان یکی از چهار فرودگاه آسمان باز ایران (Open Sky) به پروازهای داخلی و خارجی و عبوری خدمات می دهد. 

فرودگاه بین المللی تبریز اکنون نزدیک به 200 پرواز داخلی و 20 پرواز خارجی در هفته دارد و دارای یک فرودگاه اقماری به نام فرودگاه سهند است.

افتتاح پایانه مسافربری تبریز، شرکت در یادواره شهید باکری و حضور در نشست با فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی تبریز از برنامه های پیش بینی شده وزیر راه وشهرسازی در سفر به این شهر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین