کد خبر: ۳۵۴۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹

وضعیت قرمز آسیب‌های اجتماعی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: آسیب‌های اجتماعی در برخی شهر‌ها و حاشیه شهرهای کشور به مرز هشدار و شرایط قرمز رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرحناز رافع در جمع سمن‌های کشور‏ افزود: در سال ۹۴ بیش از یک هزار و ۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی با مشارکت سمن‌ها به اجرا در آمده است.

به گزارش آفتاب به نقل از مهر، وی ادامه داد: امروز در برخی از شهر‌ها و حاشیه شهر‌ها آسیب‌های اجتماعی در مرز هشدار است و باید برای رفع این مشکلات همه مسئولان وارد میدان شوند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: البته آسیب‌های اجتماعی در حوزه‌های دیگر همچون سلامت نیز دیده می‌شود. امروز ما شاهدیم در رانندگی در سوانح نیز درسال تلفات زیادی داریم و قشرهای آسیب پذیر نیز بیش از همه در خط مقدم این آسیب‌ها هستند.

وی با اشاره به رسالت جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر تنها در امداد و نجات خلاصه نمی‌شود‎ درهلال احمر فعالیت‌های بشردوستانه در راس امور قرار دارد.

رافع اضافه کرد: البته امداد و نجات بخش مهمی از وظایف هلال احمر را تشکیل داده است اما تلاش برای رفع آسیب‌های اجتماعی و کار فرهنگی از دیگر وظایف هلال احمر درسطح جهانی است.

وی تاکید کرد: ما در سازمان داوطلبان وجوانان فعالیت‌های فرهنگی را در دستور کار داریم و برای پیشبرد اهداف خود نیاز به کمک سمن‌ها داریم.

رئیس سازمان داوطلبان از تشکیل اتاق فکر برای تقویت ارتباط با سمن‌ها خبرداد و گفت: سال ۹۵ سال تعامل سازنده و همه جانبه سازمان داوطلبان با سمن‌ها به منظور پیشبرد اهداف فرهنگی وبشردوستانه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین