کد خبر: ۳۵۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

بازداشت یکی دیگر از متهمان پرونده دکل گمشده

وکیل‌مدافع محمد مهاجرانی می‌گوید به غیر از موکلش که با قید وثیقه آزاد است، هم‌اکنون سه‌نفر در ارتباط با پرونده دکل نفتی در بازداشت به‌سر می‌برند.
آفتاب‌‌نیوز :
علیزاده‌طباطبایی، وکیل‌مدافع محمد مهاجرانی که یکی از متهمان پرونده دکل نفتی محسوب می‌شود، در پاسخ به این سؤال که دادستانی تهران به‌تازگی از بازداشت یک متهم جدید در پرونده دکل نفتی خبر داده است، اظهار کرد: احتمالا این فرد، آقای «ط» است که قبلا بازپرس پرونده هم گفته بود بازداشت می‌شود.

وکیل‌مدافع مهاجرانی افزود: بعید می‌دانم غیر از آقای «ط» فرد دیگری بازداشت شده باشد زیرا متهمان مرتبط با این پرونده همگی در بازداشت بودند و فقط این فرد آزاد بود.

 علیزاده‌طباطبایی ادامه داد: وقتی از بازپرس پرسیدیم چرا برخی در این پرونده بازداشت نمی‌شوند، گفت: هر کسی در معرض اتهام باشد و دلیل کافی برای اتهامش داشته باشیم، را بازداشت می‌کنیم. 

به گزارش تسنیم، وکیل‌مدافع مهاجرانی اظهار کرد: جالب این است که در این پرونده به حساب خانم «ن.ف» که خواهرزاده آقای «ط» است و در سوئد به‌سر می‌برد، ٣٠ میلیون‌دلار واریز شده است. به گفته علیزاده‌طباطبایی، هم‌اکنون به غیر از موکلش که با قرار وثیقه آزاد شده، آقایان «ش»، «م» و متهم جدید که احتمالا آقای «ط» است در بازداشت به‌سر می‌برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین