کد خبر: ۳۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

ستایش قطری‌ها از دژاگه و نکونام

رسانه‌های قطری بعد از پیروزی ارزشمندی که العربی برابر الجیش به دست آورد به ستایش از عملکرد جواد نکونام و اشکان دژاگه پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز :
در حساس ترین بازی هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر العربی در ورزشگاه خانگی خود از الجیش پذیرایی کرد که این دیدار با درخشش دژاگه به سود العربی به پایان رسید تا شاگردان جیان فرانکو زولا سه امتیاز حساس خانگی را به دست آورند.

دژاگه در این دیدار در دقیقه 14 گل نخست بازی را به ثمر رساند تا العربی پیش بیفتد و تنها چهار دقیقه بعد هم یک پاس گل به پائولینیو داد تا این بازیکن ملی‌پوش ایرانی شب درخشانی را پشت سربگذارد.

جواد نکونام دیگر بازیکن ایرانی العربی هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه هم بازی کرد.

العربی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 34 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد تا به کسب سهمیه امید زیادی داشته باشد.

بعد از این پیروزی که العربی به دست آورد رسانه های قطری به ستایش از عملکرد دو بازیکن ایرانی العربی پرداختند. روزنامه الرای درباره عملکرد دژاگه و نکونام نوشت:

* دژاگه

از بهترین بازیکنان میدان بود. او بارها با حرکات خود خط دفاعی الجیش را اذیت کرد. دژاگه در این دیدار هم گلزنی کرد و هم پاس گل داد تا شب درخشانی را پشت سر گذارد. او از 10 نمره عدد 7.5 را به خود اختصاص خواهد داد.

* نکونام

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، عقل متفکر و کاپیتان با تجربه‌ای که العربی در این روزهای سخت به او نیاز دارد. نکونام مهارت و تجربه بالایی دارد و در این دیدار هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و از 10 نمره عدد 7.5 را به خود اختصاص خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین