کد خبر: ۳۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

هشدار رئیس حراست فدراسیون به AFC

حمیسی می گوید عربستانی ها می خواهند می خواهند کنفدراسیون را مجاب به تصمیم گیری غلط کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
عربستانی ها همچنان روی کنفدراسیون فوتبال آسیا فشار می آورند تا میزبانی را از تیم های ایرانی بگیرند. آنها روی برگزاری بازی ها در کشور ثالث اصرار دارند.

دولت عربستان با دخالت در این مناقشه، فعلا به همه دنیا ثابت کرده فوتبال این کشور تحت سلطه سیاست قرار دارد. حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال هم در واکنش به این اقدامات و فشارها می گوید: «متاسفانه شاهدیم فدراسیون عربستان با اظهار نظرهای غیر فنی و ورزشی خود درصدد است AFC را با فشارهای سیاسی مجاب به تصمیم گیری غلط بکنند. این القاء ناصحیح یک هشداری است که AFC در دام اینگونه بدعت ها نیفتد که اگر چنین شود، در قاره آسیا کم کشوری نداریم که یا در حال جنگ و یا دارای تنش سیاسی و نظامی هستند. در آن صورت سایر اعضاء هم می توانند چنین ادعاهای داشته باشند.»

او ادامه می دهد: «ایران، کشوری امن و باثبات در منطقه است که می تواند میزبانی مسابقات سایر کشورهای در حال جنگ منطقه را همچون کشورهای برادر عراق و افغانستان هم پذیرا باشد.»

به گزارش خبرآنلاین؛ حمیسی همچنین درباره سفر ماموران امنیتی کنفدراسیون به تهران می گوید: «عوامل AFC که برای بررسی شرایط امنیتی مسابقات در ایران حضور داشتن کاملا نسبت به بالا بودن سطح استاندار امنیتی در استادیوم ها و حضور تیم های میهمان در ایران اذعان داشتند. در جلسه شرایط و پلان امنیتی ما را که دیدند برایشان خیلی جالب و تحسین برانگیز بود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین