کد خبر: ۳۵۵۰۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴

پیروزی پرگل بارسلونا برابر ختافه

بارسلونا توانست با برتری 6 بر صفر برابر ختافه روند بردهای خود را در لیگ اسپانیا ادامه دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه بازی های هفته بیست و نهم لالیگا، بارسلونای صدرنشین در خانه میزبان ختافه بود که در پایان حریف خود را با نتیجه 6 بر صفر در هم کوبید.

طبق انتظار بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد. آنها در روزی که لوئیز سوارز، بوسکتس و ماسکرانو را در ترکیب اصلی خود نمی دیدند و این بازیکنان برای دیدار با آرسنال روی نیمکت قرار داشتند یا از فهرست 18 نفره دور بودند. بارسا با حملاتی که روی دروازه ختافه ترتیب داد موفق شد با گل به خودی بازیکن حریف پیش بیفتد. ارسال آلابا به بازیکن ختافه برخورد کرد و وارد دروازه شد تا بارسلونا در دقیقه 8 پیش بیفتد. در ادامه داور نقطه پنالتی را برای بارسلونا نشان داد. لیونل مسی ضربه پنالتی را به دستان گوایتا، دروازه بان ختافه کوبید تا به مانند بازی های گذشته بارسا در گل کردن پنالتی هایش مشکل داشته باشد.

دقیقه 19 نوبت به مونیر الحدادی رسید تا گلزنی کند تا این بازیکن نیز در برد تیمش سهمیم باشد. دقیقه 23 نوبت به نیمار رسید تا این بازیکن بعد از مدتها برای تیمش گلزنی کرده باشد. در اواخر نیمه نخست لیونل مسی گل چهارم تیبمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با برتری 4 بر صفر بارسلونا به پایان برسد. در نیمه دوم بازی باز هم با برتری نسبی کاتالان ها شروع شد. در دقیقه 51 روی پاس زیبا و در عمق مسی، نیمار دومین گل خود و پنجمین گل بارسلونا را به ثبت رساند تا مسی در این دیدار در پاس دادن هت تریک کرده باشد. در نهایت گل آخر بارسلونا نیز در دقیقه 57 بازی آردا توران به ثمر رساند تا در حالی که دو سوم از زمان بازی سپری شده بود، بارسلونا با جشنواره گل خود خیلی زود سرنوشت این دیدار را برای خود معلوم کند و روند بردهای خود را در اسپانیا ادامه دهد و مقتدرانه در صدر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،بارسلونا با حفظ توپ سعی در اداره بازی داشت و در پایان موفق شد با نتیجه 6-0 به مانند فصل قبل ختافه را از نیوکمپ بدرقه و فاصله خود را با صدرنشینان حفظ کند. این تیم باید اواخر هفته جاری در لیگ قهرمانان اروپا برابر آرسنال در خانه به میدان برود. در لندن بارسلونا با برتری 2 بر صفر تقریبا خیال راحتی برای صعود به مرحله بعد دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین